Haha, som majornabo blir man ju nyfiken, har inte sett honom men måste ju hålla ögonen öppna i framtiden. Jag kommer och tänka på "mr ten krona", den långa svarta kille som hängde/hänger på järntorget, går runt och konstant frågar folk om han får låna en tia eller femma. Skön snubbe men man märkte att folk började tröttna på att han alltid ville låna men aldrig betalade tillbaka när man väl träffade han igen...
Haha, som majornabo blir man ju nyfiken, har inte sett honom men måste ju hålla ögonen öppna i framtiden. Jag kommer och tänka på "mr ten krona", den långa svarta kille som hängde/hänger på järntorget, går runt och konstant frågar folk om han får låna en tia eller femma. Skön snubbe men man märkte att folk började tröttna på att han alltid ville låna men aldrig betalade tillbaka när man väl träffade han igen...
"Uschekta maej! Har du en femma å låna maej??"
Jag har inte sett honom på flera år nu...
Har han en härligt stor mustasch ganska mörkhårig?
ros ros den stjärnan fast han va väl över hela stan med sin cykel
Ros ros är fortfarande kvar
visslar:n är något mörkare afrikan alltså och små dreddlocks om ja inte minns fel
nån som köpt nån ros av rosros snubben då?
Ni tänker inte på han med hyffsat långt hår som for runt på sin cykel och pratade högt och glatt för sig själv?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari