Jag har köpt ros av rosros redan på 90-talet
samma här, sweet memories... vetefan om det gav nåt, minnena är rätt så dimmiga från den tiden...
Håkan har jag för mig han heter, polaren berättade att han var "normal" och smart som fan men att det tydligen slog över i skallen på honom...
Vi brukade heja på honom och fick då en del roliga svar
Jag kommer ihåg en kille som kallades Älgen då han gick i stora snabba kliv jämnt. Han var schizofren och han kunde höras i många långa och högljudda diskussioner med sig själv och sina olika personligheter. Han var väldigt bra på at uttrycka sig, kunde låta som en politiker som debatterade mot en annan politiker. Syntes till mycket i Nordstan bland annat.
Kommer ihåg att GP hade ett reportage om honom för en massa år sedan
Nån som minns denna man?
Jo, han minns man. Å d e ett tag sen jag såg honom nu. Kommer även ihåg reportaget i GP. Har för mig att han bodde åt Lindome nånstans, osäker dock.
Just det så hette han. Föregående skribent nämnde någon som kallas för "Älgen". Jag vet att den här Håkan emllanåt kallas för Älgen. Inte samma gubbe måne?
Att han, som du säger, varit smart som fan kan mycket möjligt stämma, har hört samma ryckten. Min moster gick på samma skola som honom och då var han inte som han är nu direkt
Undrar vart han håller till nu för tiden, var längesen sen han cyklade förbi på gatan utanför
Hehe, det får Mark gö.
Någon som minns den där liraren som gick runt i stan och hade världens jävla frilla.
Var lixom kletigt som fan och stack ut åt alla håll.
Han är chilenare min brorsa (vi är chilenare) kände han när dom var små
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |