Vitt skinnställ, bra eller anus???

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Om man är rädd för att bli skitig, då ska man kanske inte köra hoj överhuvudtaget:D

Nu ska ut och "rejsa" i min vita Berik-ställ (som är fortfarande väldigt vit:) )

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
De flesta köper ju för stora ställ. Ser förjäla löjligt ut. Dessutom är det ivägen vid körning. Provade mig ett likadant vitt som han i strl 50. Var ju tight, men jag kom i 48 också så 48 får det bli isf :tummenupp

Finns för övrigt ännu schysstare vita ställ även fast jag diggar beriks.

I din signatur står det att du är 180cm och väger 75kg. Kommer du i strl 48!?

Jag tänkte köpa samma ställ och tänkte beställa strl 48 som jag hade i mitt Spyke. Spyke-stället satt riktigt tight men jag väger mindre än dig och är kortare. Hmm... att beställa strl 46 känns ju farligt :gnissla Är det stället stort i storleken?

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
I din signatur står det att du är 180cm och väger 75kg. Kommer du i strl 48!?

Jag tänkte köpa samma ställ och tänkte beställa strl 48 som jag hade i mitt Spyke. Spyke-stället satt riktigt tight men jag väger mindre än dig och är kortare. Hmm... att beställa strl 46 känns ju farligt :gnissla Är det stället stort i storleken?

Hehe yes jag kmr i. Klart det gjorde lite ont, men 50 var way to bigt runt ben och rumpan. Fick faktiskt tom av skinnstället själv i affären. Mitt förra berik (2 delat) fick jag inte av själv första 2 månaderna.

Jag tycker du ska testa innan du beställer, inte så roligt om det blir fel. Vad har du för mått?

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Eller köpa nytt (vilket man nöds göra om det är helvitt...) :D

haha, närå... skyddet sitter inte i färgen även om vissa färrgen tydligen ökar skyddet. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilka men gissar att det beror på typ av kem vid garvning/infärgning

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Skinnrengöring vitt ställ

Nu är det sm i trådlyft :tungan , men behöver tips på vilken skinntvål/rengöring samt även skinnfett/olja man ska köpa till ett VITT ställ. Har hört att vissa medel gör skinnet gulare osv. Vill helst bara ha tips från folk som testat samma medel FLERA ggr på sitt egna ställ utan att få några "missfärgningar".. Behöver inte vara billigast, bara det är bra och inte missfärgar. Skriv gärna vart man handlar det också tack :)

MVH Robban

KjellKriminell

killar kan!
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR600 -04
Biltemas lädertvål funkar bra, nu återstår det bara något att fetta in stället med.
Vågar inte riktigt köra på Biltemas som är märkt med "ljust skinn kan mörkna/gulna"....

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy