Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Kör dessa även Sverige?Jag försökte hitta en svensk återförsäljare efter att ha sett det där.
Jag tror det, men infon är lite bristande.Kör dessa även Sverige?
VOGE Scandinavia – VOGE bikes
www.vogescandinavia.com
Mange takk for din mai. Vi er slutsolgt for DS900X. Nye kommer i Mars 2025. Vi har ingen handlare i Sverige pr. i dag. Vi jobber med dette for 2025.
Vilka motorcyklar slussar inga pengar till Kina?Vill vi verkligen fortsätta att slussa ut pengar till Kina?
Ganska få, men Voge är väldigt mycket KinaVilka motorcyklar slussar inga pengar till Kina?
Samma motor som när man köper BMW F...Ganska få, men Voge är väldigt mycket Kina
Om jag fattat det rätt så skiljer motorerna en del. Känner jag kineserna rätt så har BMW lagt ut tillverkningen på sina motorer och Loncin har kopierat valda delar - kanske efter avtal med BMW, kanske inteSamma motor som när man köper BMW F...
159900 var priset där och en f900gs går ju att få både billigare och dyrare här beroende på utrustningspaket men det dyraste är 20” över priset på den där ungefärJag har dålig koll på vad hojar kostar i Norge, men för samma pris är det inte intressant för mig.
Tittade lite snabbt och hittade något om att f900gs startar på 183800nok i Norge159900 var priset där och en f900gs går ju att få både billigare och dyrare här beroende på utrustningspaket men det dyraste är 20” över priset på den där ungefär
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|