Ännu ett bevis på att det skjuts på tok för lite i detta land.
Jag vet inte det...
Men jag skulle utan vidare kunna tänka mig att lägga en burnout på pungen på den jäveln!
Jag HATAR grus i kurvorna
Ännu ett bevis på att det skjuts på tok för lite i detta land.
Jag vet inte det...
Men jag skulle utan vidare kunna tänka mig att lägga en burnout på pungen på den jäveln!
Jag HATAR grus i kurvorna
Nej, svårt lidande, vilket om inte helt och fullt kompenserar för dumheterna i alla fall skänker om än bara en kort stunds glädje och underhållning.Skulle de bli klokare av det?
Nej du tolkar helt åt..
Han citerar, dvs inte hans åsikter.
mina hemtrakter, åkte den kurvar igår och undrade om det var något rattfyllo i farten
mina hemtrakter, åkte den kurvar igår och undrade om det var något rattfyllo i farten
En polisanmälan vore något. Dock har vi ju dock inge ägandeansvaret som tyvärr skyddar föraren i denna situation.. Annars så brukar väl vi motorcyklister också vara rätt så glada för att vi inte har det i Sverige?
Jag förstår inte riktigt vad som är fränt med att behöva grus, blött gräs och banking för att kunna åka på sladd...? Varför jublar epa-maffian över detta...? Kan någon som springer omkring i varselkläder på fritiden och hänger på garaget.org vänligen förklara...?
Inläggsförfattaren:
"Moppepojkarna kan ju kolla lite längre fram än på framskärmen om dom ska ligga på fulla nerlägg så man ser vad det är för väg dom åker på."
Fin kille!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |