VRK körning i Kristianstad ikväll!!!

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
fem eller 6 mil.. känns som det kvittar :3freak klockan 22.48 ställde jag in min mc i garaget.. det händer faktiskt att jag kör förbi snapphanevägen utan attt svänga inom garaget :fatta!

brinckis skrev:
skrev du inte 6 mil på azzazzin? tror det är mest en massa skryt ... hörde dig nog när du tuffade förbi på snapphanevägen igår ... o inte var klockan 11 då :7peta

Last edited:

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
ZX10R 08
VRK (Vi Rockar Kristianstad) :yoparty :yoparty :yoparty :tummenupp :tummenupp :tummenupp Fan va kul det var. :banana Ser fram emot fler häftiga turer :tummenupp :tummenupp

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ska ni köra något denna vecka? Är i ER stad denna vecka, var i Karlshamn förra, och jobbar säj liite, Skulle vara kul att säga :hej och snacka lite hoj med andra SH:are ute i landet! Skriv gärna in här isf, kollar av datorn i hotelllobbyn!

Ha D!
//Kongo

Last edited:

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
ZX10R 08
Kongo skrev:
Ska ni köra något denna vecka? Är i ER stad denna vecka, var i Karlshamn förra, och jobbar säj liite, Skulle vara kul att säga :hej och snacka lite hoj med andra SH:are ute i landet! Skriv gärna in här isf, kollar av datorn i hotelllobbyn!

Ha D!
//Kongo
Vi samlas varje torsdag 1730 utanför Burger King :)

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
RoggeR6 skrev:
Vi samlas varje torsdag 1730 utanför Burger King :)
:4skrika Då har jag ju åkt hem! Ingen som ska :fyllisar imorgon av er då? Ska bara ta tåget hem dagen efter eftersom jag "jobbat in", så man skulle ju kanske kunna ta EN öl iaf... :)

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
Kongo skrev:
:4skrika Då har jag ju åkt hem! Ingen som ska :fyllisar imorgon av er då? Ska bara ta tåget hem dagen efter eftersom jag "jobbat in", så man skulle ju kanske kunna ta EN öl iaf... :)

Vi ska till Sjöbo ikväll om det nu inte regnar (vilket det ska)..
Kolla mer på www.azzazzin.com

hakis

Nu med ny formula
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Kongo skrev:
Kom ner på stan och öla :fyllisar och snacka hoj med mig istället då!! :D Ska träna lite nu kollar av sen! PM:a gärna Något telnr OM någon är lite ölsugen! Verkar vara tryck här i stan ikväll!?

Mycket folk i stan idag på grund av skattjakten, dvs en massa ungdommar som super i parken mm... Något ställe som skulle köra uteservering med idag på lillördag, första dagen med "rökfritt" på krogen får se hur det går.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
hakis skrev:
Mycket folk i stan idag på grund av skattjakten, dvs en massa ungdommar som super i parken mm... Något ställe som skulle köra uteservering med idag på lillördag, första dagen med "rökfritt" på krogen får se hur det går.
Har blivit medbjuden på någon "förinvigning" av något ställe när jag var och tränade.. Tivoli någonting kanske det hette :va Om någon av er är ute så glutta på min profil så ni ser hur jag ser ut och kom gärna fram och säg hej! :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning