Vtr.nu Hemsida

ForSale

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2003
Ort
Linköping
Hoj
For Sale
cbr 1000 skrev:
Någon som vet vad som hänt med den.Går inte att komma in på den

Polaren som har den, Håkan, har jag inte sett online på flera dagar så nått kanske är knas med hans lian

Ska ringa och höra med honom va de kan bero på så återkommer jag med info här sen

/oXydex
 

ForSale

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2003
Ort
Linköping
Hoj
For Sale
Servern hade gått i knas och han va fortfarande iväg på skidsemestern men kommer hem imorgon å då ska servern va uppe igen

/oXydex
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
ForSale skrev:
Polaren som har den, Håkan, har jag inte sett online på flera dagar så nått kanske är knas med hans lian

Ska ringa och höra med honom va de kan bero på så återkommer jag med info här sen

/oXydex

Jag har pm:at honom idag, såg att han var online här idag, men jag har ej fått svar. jag saknar den med :näsblod

Edit: är det inte Håkan här på Sh som har hand om vtr.nu :va , Jag kan svära på att han var online här idag :hihi . Nåja är han på semster ska vi inte stressa honom :hej
 
Last edited:

gulingen

Börjar få upp den
Gick med
4 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
en vit blå
Om det e någon som känner håkan,Kan ni väl slå honom en signal och höra vad som hänt.(antagligen stormen)men vem vet
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Om man ska summera inläggen.... :rolleyes:

VTR-forum-servern står, nog/troligen/har jag hört, hemma i Håkans garderob. När Håkan smitit iväg på skidsemester så har Håkans ovälkommna garderobgäster börjat tugga i sig av servern (kackerlackor? :va ) till den milda grad att servern gett upp..... :(

Så... har bara Håkan överlevt senaste skidnedfärden från alptoppen, och väl letat sig hemåt, slängt ut dom ovälkommna gästerna, sprayat lite insektsmedel över hårddiskarna osv, så dyker nog VTR-forumet upp igen :) :Bugar

Ett lugnt och lagom forum, ibland lite dött, men med bra "kvalité", och när det inte är åtkommligt så saknar man (jag tex) det VÄLDIGT mycket! :7peta

/B
 

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Jag kan iofs slå han en pling men vet inte om jag vill störa när han är på semester! Vi kan ju vänta ngn dag till.
 

Tomaser

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Örebro
Hoj
GasGas 300EC -05
bivven skrev:
Jag kan iofs slå han en pling men vet inte om jag vill störa när han är på semester! Vi kan ju vänta ngn dag till.

Klart han ska få åka på semester i lugn o ro! Men dom som känner Håkan kan väl förbjuda han att åka på fler semestrar om han skulle få iden igen :) hehe
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Tomaser skrev:
Klart han ska få åka på semester i lugn o ro! Men dom som känner Håkan kan väl förbjuda han att åka på fler semestrar om han skulle få iden igen :) hehe

hehe jag ska meddela honom det.

- No more vacations for you my friend

Har för mig han ska komma hem på söndag så ni får vänta en dag till. Jag har dock för mig att han har UPS så han borde ha klarat det korta strömavbrott sin va inne i stan. Men vi får hoppas på att det va ett enkelt fel och ingen avancerad disk-krasch

/oXydex
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
:banana :yoparty :) nu funka VTR.nu igen!!!!Keep up the good work Håkan :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top