Låg du i garderoben en hel vecka???
Min typ av humor
Men allvarligt talat, det låter 100% som diesel.
Hur gick det med dig och hojen?
Låg du i garderoben en hel vecka???
Drog in kopplingen, la i ettan och körde iväg på den spikraka lilla vägen. Det gick mellan 15-20 km/h och sekunden efter låg jag ner på marken.
Givetvis hade jag tagit motorcykeln till jobbet, men jag tog mig hem trots att jag vinglade över hela vägen. (dessutom regnade det).
Jag blir fortfarande lätt åksjuk om jag inte tittar på vägen hela tiden.
Vet man inte varför man vurpar så är det nog dags att lägga av å köra!!!!!!
Hur långt är ett snöre?
Hur långt är ett snöre?
ca 48 cm långt, senast jag kollade..
i våras åkte jag på ett riktigt nasty virus... det påverkade nämligen balansnerven så jag vaknade en morgon, klev upp, ramlade in i garderoben sen var jag liggandes i en vecka sjukskriven i 3 veckor och har fortfarande små lätta känningar utav det när jag gör snabba rörelser med huvudet samt anstränger mig mkt.
Kanske var en superakut sån infektion du fick som gick över på någon sekund, om inte... ställ undan cykeln!
i våras åkte jag på ett riktigt nasty virus... det påverkade nämligen balansnerven så jag vaknade en morgon, klev upp, ramlade in i garderoben sen var jag liggandes i en vecka...............små lätta känningar utav det när jag gör snabba rörelser med huvudet samt anstränger mig mkt.
Ingen har ställt den viktigaste frågan!!!!
Vad var det för glass du åt?
//ohrn
icko skrev:Typ sånt man kan ha på lörda o söndamornar?????
£m£li£ skrev:Åkte på samma grej när jag var mindre (virus på balanssinnet).. Svimmade först och sen kunde man ju inte gå rakt utan var tvungen att hålla sig i väggar/mamma om man fick för sig att lämna sängen.. Det har gått bra mycket längre tid än 18 månader, men känner fortfarande av det ibland..(typ om man reser sig från sängen för fort eller så) Det var minsann riktigt läskigt det där
Peterlan skrev:Låg du i garderoben en hel vecka???
Förhoppningsvis äldre än 14 när han är ute och kör en R6:a3031069Jag vet att detta låter lite skumt men jag är allvarlig. Är du säker på att du inte fick en black-out på typ 1 sekund eller nåt. Det kan hända, och om det händer igen så ska du nog kolla det.
När jag säger blackout så menar jag en riktigt snabb sån som man fick när man var 14 år och odimensionerad i kroppen med högt/lågt blodtryck. Ett blodtrycks-fall helt enkelt. Inget syre ihjärnan osv.
Det ska inte hända när man är äldre. IOFS så vet jag inte hur gammal du är.
Haha, kan man väl säga . Baserat på vad han skriver så är det helt omöjligt att säga varför han klotade precis som att det inte går säga hur långt ett snöre är eftersom det varierarMenar du att det inte går att analysera och komma fram till en orsak?
// Niklas
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |