VV i Västerås = kocko

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Körde häromdagen i stan och man får se upp helt plötsligt så var kurvan full med grus men som tur var så hade jag ingen hög fart men tänk om jag hållt 70 km/h och inte upptäckt gruset i tid:gnissla

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Och till på köpet så hamnar vi i olycksstatistiken, samma olycksstatistik som VV viftar med och säger hur farligt det är att köra mc.:mad:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Jag har skrivit till VV, Vagab i v-ås, Aftonbladet och håller på med ett brev till försäkringsbolagen om ovanstående grus...

Tycker det bör uppmärsammas att det inte bara är extrema hastigheter som gör att vi MC förare vurpar utan VV som saboterar för oss.

Lägg de 32% på att förbättra vägarna, det vore ngt.

Riktigt bra att detta uppmärksammas.. Eloge till dig som tar tag i problemet :tummenupp ! Ska försöka ringa nått samtal till VV också och påpeka detta..

Helt sjukt vad många sådana "lagningar" jag sett i år, fan överallt, både i stan och ute på landsvägar, men ALDRIG sett en enda skylt som varnar för grus osv. Katastrofalt oansvarigt av den som beslutat att vägarna ska lagas på detta sett, har dom aldrig hört talas om MC :huvet :huvet ?? Har fått både fram och bakhjulssläpp flera gånger denna vår pga detta "fenomen" :huvet ..

Nää VV, hellre en grop i vägen än ett halvt grustag.. :arsele

Robban

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom