Heter den inte Proace nu?Så är det naturligtvis. Men det där med massor av för konsumenten dyra fel och folk bara fortsätter att köpa... Reklam?
Görs förresten Toyota Hiace fortfarande? Burkig, men har väl aldrig ens gått sönder...
Det känns så iaf..... ;-)Ändå finns det folk som påstår att VAG = kvalitet?
Hur ofta finns behovet av att behöva skyffla runt alla samtidigt? Dygnshyra för slik likbil ligger väl på 900-någonting. Själv skulle jag köpt en äldre Z3, Aygo åt tanten och busskort åt ungarna.Någon med erfarenhet?
Hur ofta finns behovet av att behöva skyffla runt alla samtidigt? Dygnshyra för slik likbil ligger väl på 900-någonting. Själv skulle jag köpt en äldre Z3, Aygo åt tanten och busskort åt ungarna.
Köp en V70 åt "de andra" och kör själv hoj upp. Det är ju lite tragiskt när en hojåkare tycker att en 7-sitsig minibuss är viktigare än hojkörning.jag ensam i en V70 med katter, bagage och en påse Polly.?
7 pers i en V70??Köp en V70 åt "de andra" och kör själv hoj upp. Det är ju lite tragiskt när en hojåkare tycker att en 7-sitsig minibuss är viktigare än hojkörning.
Du har fru och sex kottar? Själv orkar jag knappt med brorsan tre - utspridda på ett par enstaka tillfällen per år.7 pers i en V70??
Det har jag...och 4 katter.Du har fru och sex kottar? Själv orkar jag knappt med brorsan tre - utspridda på ett par enstaka tillfällen per år.
När våran enda är som grinigast så känns det skönt att veta att det finns dom som har det värre, betydligt värreDet har jag...och 4 katter.
Ja för fan , fanns redan till Volvo 145 ExpressNär våran enda är som grinigast så känns det skönt att veta att det finns dom som har det värre, betydligt värre
Fanns det förresten inte säten man kunde sätta i bagageutrymmet till Volvo 740?
Citroën DS Break hade det redan 1959...Ja för fan , fanns redan till Volvo 145 Express
Vi hade det, undrade alltid varför de som körde om oss så sura ut.När våran enda är som grinigast så känns det skönt att veta att det finns dom som har det värre, betydligt värre
Äkta sockerglas i VW-bussarna. Vi byter rutor på firmabussarna 2-3 gånger per bil sett över ca 6000 mil/3 år. Ett stenskott och rutan spricker inom några veckor.Har en Caravelle -12 (köpt -15 med med drygt 8000 mil på mätaren), en svårslagen bil om man är 8 i familjen + last. Har nu loggat 22 000 mil i alla väder och årstider och har inte haft några problem med DSG lådan öht.
Tycker modellen känns välbyggd i jämförelse med andra minibussar och är i stort väldigt nöjd. Men visst, går det sönder så kostar det, repkontot so far (allt gjort på VW verkstad iofs)
-20k för en ny drivaxel
-18k för byte av EGR ventil
-14k för kamremsbyte + stor service
Jo så har jag bytt 5 vindrutor fram också, verkar vara en magnet för stenskott.
Lurar på om det är dags att gå skilda vägar men som sagt, svårt med vettiga alternativ till vettiga priser.
Jo...typ brassestolar..fast från HisingenNär våran enda är som grinigast så känns det skönt att veta att det finns dom som har det värre, betydligt värre
Word på den.....Äkta sockerglas i VW-bussarna. Vi byter rutor på firmabussarna 2-3 gånger per bil sett över ca 6000 mil/3 år. Ett stenskott och rutan spricker inom några veckor.
Jo...typ brassestolar..fast från Hisingen
History seats som det kallas i USA. Du ser det som redan hänt.Ja för fan , fanns redan till Volvo 145 Express
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|