Video Wanted To JJ(CBR)JJ

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Ett jävla gnäll på hans körning hela tiden. Förutom att han driftar ut vid kurvor ubland som ALLA andra gör så skriv mer vad som är så fel. Gnälllärringar som inte har något att komma med. Ni vill ju bra se höga fartet hela tiden och är det så mycket bättre? Skärp er. Tycker ni inte om att se vad han gör så ge fan i att titta och komentera det då. Ni framför ju inget vettigt i alla fall i komentarerna.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Men vadfan låt killen vara .. Han är nog medveten om hur han kör och ni som klagar och klankar ner på hans körsätt. Jag skulle gärna vilja se er köra.
Jag vet hur jag kör och jag är minst 14 år äldre än han .
Jag kan inte kasta stenen iallafall..
Hållkäften och gå inte in på hans trådar om det nu skulle vara så ..Så om ni kör felfritt och aldrig gasar på ..Kasta stenen annars HÅLLLLLLLLKÄFTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni låter som en jävla bunt med kärringar håll er istället till Hd forum...:huvet

*lol* WTF... Anger issues ? :hihi

Efterlyser kvalitet framför kvantitet men de är ja de... Kan oxo pumpa ut filmer där man bara köra på diverse allmäna vägar. Men man får ju FFS ransaka sig själv innan man lägger upp filmer. Fråga sig är de verkligen nån som vill se detta.

:va

vlt

Ny medlem
Gick med
8 May 2011
Hoj
ktm 950 sm
Som alltid tycker jag att dina filmer är lite underhållande

Och som alltid när Du startar en tråd så gnälls det som vanligt, men skit i det och starta på trådar för är övertygad om att flera än jag tycker dina filmer är underhållande att se

:tummenupp

Yelly

Sommarluft i däcken
Gick med
5 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000 K6, KTM 450exc motard,
Men för att visa upp sina filmer måste man inte göra en ny tråd för varje film, när man vet med sig att man kör en i veckan

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Var inte min tanke att starta något Blitzkrieg på forumet efter ett tungt 12-timmarsskift på jobbet så jag kommer med två uppmaningar:

Personer som snackar en massa strunt och trollar i tråden kan upphöra med detta omedelbart eller ta konsekvenserna (bannas / varnas).

JJ(CBR)JJ uppmanar jag att stoppa alla filmer i en och samma tråd. På så sätt får vi ju allt det goda på ett ställe. Mycket besvärligare för mig och andra att hålla reda på 100 olika trådar med takten du släpper filmer / videoklipp.

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Inte för å va sån men hade jag varit du så hade jag börjat fundera på å montera kameran på något annat ställe.
Lite trist å bara se den från ett snett hjälmperspektiv.
Montera den på en sidokåpa, bakpå hojen eller liknande någon gång och klipp in så man ser lite andra vinklar ibland.

Bara ett tips. Mitt nästa är - kör som folk.

Pimp

Ny medlem
Gick med
28 May 2011
Hoj
2010 street Triple
Jag tycker dina filmer duger gott att kolla på, när det ändå bara är massa reklam på tvn, :tummenupp

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Nej, nu får du kamma dig eller börja vrida på rullen lite.
Jag vill se mer tuffa ombromsningar, tjutande ambulanser, blod, utstickande benpipor och sånt där!!! :yoparty

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Kommentarerna i JJs filmtrådar är ett fenomen i sig, ofta mer underhållande än filmerna själva. Vad vore denna forumdel utan honom? :tungan Fortsätt filma å posta! :tummenupp

Dovve

Medlem
Gick med
1 May 2007
Hoj
2017, Kawasaki Z900 Performance
Kommentarerna i JJs filmtrådar är ett fenomen i sig, ofta mer underhållande än filmerna själva. Vad vore denna forumdel utan honom? :tungan Fortsätt filma å posta! :tummenupp

Håller med. Aldrig sett någon av hans filmer, men läser alltid kommentarerna. Underhållning på hög nivå...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln