Jepp ... det var därför vi bara fick ombesiktning och ingen böter .... heheMaverick_ou812 skrev:Kungligt yonsson!!!
Tror faktiskt dom blev bjudna på en Donut av Maffan o co!
HiXz skrev:Och i metro går idag att läsa "Polisen maktlös inför tävlande mc-förare" "Varje onsdagskväll samlas ett tusental motorcyklister på flygrakan söder om Sjöbo, för att göra uppvisningar på sina motorcyklar."
Först och främst blir man förundrad över hur de får ihop rubriken med artikeln, inte är det väl någon direkt tävling... Snarare uppvisning som de själva utrycker det i det andra citatet...
Men nu verkar de ju funnit lösningen på problemet efter onsdagens hjälteinsats kommer det problemet aldrig återuppstå...
Och bara så ni vet
"Racingen laglig enligt dom"
"Hovrättsdomen är från 2002 och slog fast att det inte kunde betraktas
som vårdslöshet i trafik att köra enbart på fram- eller bakhjulet.
Hela artikeln går att läsa på http://www.metro.se/content/acrobat/skane/SEMMA_20050811_A_Metro.pdf
I slutänden vet man inte om man ska skratta eller gråta åt polisen...
Malmö-motard skrev:Vi trodde ju att det var polska glädjeflickor på besök!? Studenter från Ukraina stod det i Metro
freddexwing skrev:Försökte hålla tillbaka, vet ju vad psykologen har sagt men jag kunde inte hålla mig...
Krölleböll skrev:Hahaha fy fasen va kul om nån av plitarna ser detta på SH!!!
Kungen skrev:Hahahaha det är det sjukaste jag sett på länge..
hur bra som helst.
Man tackar för berömmet men är fortfarande förvånad och förundrad över polisens slöseri med resurser. Har funderat på om man inte skulle kunna anmäla detta någonstans.Galne Dansken skrev:thihi fniss (man tror inte det är sant!!!)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|