Water Wetter???

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
Vattenpumpsmörjning för satan :mad:

Det är en olje-emulsion om inte jag förstått det hela fel. Olja i vatten alltså.

Stämmer det faktablad som Björn hänvisar till så tycker jag att WW borde vara det självklara valet. Den ökade kylförmågan talar verkligen för det om inte annat

Mike, i Uddevalla kan vi köpa Redline-produkter på OK-macken.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bennybåge skrev:
Låter farligt att ha på bana tycker jag... :confused:

Ungefär så....

Men samtidigt har jag stått med fingrarna i det och det upplevs inte som halt. Men fan vet.

De preparat jag har sett som verkligen framstår som förtroendeingivande är Waterwetter och ett Silkolene-preparat som Sköld färgar vattnet med. ALLT annat får en att fundera.... Det är då vi får lita på vårt förbunds tekniska rävar.

Last edited:

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Var i Uddevalla ligger den, kanske tar en sväng med hojen i helgen om jag bara frisknar till från den här jävla förkylningen nån gång.

/M

Chrille skrev:
Det är en olje-emulsion om inte jag förstått det hela fel. Olja i vatten alltså.

Stämmer det faktablad som Björn hänvisar till så tycker jag att WW borde vara det självklara valet. Den ökade kylförmågan talar verkligen för det om inte annat

Mike, i Uddevalla kan vi köpa Redline-produkter på OK-macken.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mike the bike skrev:
Var i Uddevalla ligger den, kanske tar en sväng med hojen i helgen om jag bara frisknar till från den här jävla förkylningen nån gång.

/M

Åk igenom stan på gamla E6, från Ljungskile är det tredje motet, man åker alltså förbi centrumavfarten vid sjukhuset. När du väl svängt av ser du JET och OK nere till vänster.

Kommer du från Uddevallabron så är det första motet efter tunnlarna. JET o OK nere till höger i det läget. Lätt att hitta.

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Tack för hjälpen men det fanns på autoexperten som verkar vara enda stället i stan som har det.

Har farit runt på alla andra tips förutom uddevalla men det har inte funnits.

Passar på att fråga en grej till då du verkar ha grym koll på läget vad gäller racing.

Jag undrar hur du späder det.

På flaskan som rymmer 355 ml står det att det räcker till 15L.

Låter inte det mycket, ja jag vet ju ej.

Nu skall jag i alla fall bege mig till garaget för å klippa några bärs, byta bromsar samt olja och filter.

Trevlig helg på er alla och tack för hjälpen.

Mike

Chrille skrev:
Åk igenom stan på gamla E6, från Ljungskile är det tredje motet, man åker alltså förbi centrumavfarten vid sjukhuset. När du väl svängt av ser du JET och OK nere till vänster.

Kommer du från Uddevallabron så är det första motet efter tunnlarna. JET o OK nere till höger i det läget. Lätt att hitta.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln