Watz äter taggtråd & skiter spik, hårdare kille får man leta efterJa men vad faaan! Är det ingen ände på skiten?
Kör han ändå är han fan en första klassens hårding/galning/hjälte....
Det är fan McWilliamsklass på fredde , hoppas armen inte svullnar under natten utan han får ner den i stället.
"...nu blev det bara knölen på foten som skrapades av istället, och det är bara att strunta i sa han."Faaaaan, läste precis på www.watz-racing.com och det ser inte alls bra ut, skit också!!
Jag tror han startar bara för att det inte borde gå...2808188Om han kör racet så syns det här med början 22.50: http://206.168.146.115/rr/AMAflashresults.html
Körde 1.47.xx i morse trots skadorna så helt omöjligt är det ju inte att han startar! Good luck!
Om han kör racet så syns det här med början 22.50: http://206.168.146.115/rr/AMAflashresults.html
Körde 1.47.xx i morse trots skadorna så helt omöjligt är det ju inte att han startar! Good luck!
Jag tror han startar bara för att det inte borde gå...
Fast det vet jag ju inte utan spekulerar bara.2808202gött!!
1.47.787 för att vara exakt.
Fast det vet jag ju inte utan spekulerar bara.
Ja, men det är fortfarande Superstockresultatet i Live TImingen.2808216Skulle köra igång nu va?
Ja, men det är fortfarande Superstockresultatet i Live TImingen.
Chaz Davies som också kör för Celtic Racing kraschade också igår och var inte med på dagens friträning, han är väl inte lika hård.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|