Watz på Rijeka - EM delt. 2

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Surt, fan, trasig arm och höft, kör han assen är han riktigt jäkla hård, och det lär han väl säkert göra.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Faaan vad trist!
Han skulle verkligen behöva lite medflyt eftersom han ju visar att han är bland de absolut snabbaste!

Blev höften mycket värre i kraschen eller var det "bara" armen som fick stryk?

Första startled på Assen räknar vi väl med trots allt?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Goodstuff skrev:
Faaan vad trist!
Han skulle verkligen behöva lite medflyt eftersom han ju visar att han är bland de absolut snabbaste!

Blev höften mycket värre i kraschen eller var det "bara" armen som fick stryk?

Första startled på Assen räknar vi väl med trots allt?
Höften verkar ok som tur är! Assen är ju hans favoritbana så om bara armen fungerar och pulvret i hojen räcker så kan vad som helst hända! :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Torkel skrev:
Höften verkar ok som tur är! Assen är ju hans favoritbana så om bara armen fungerar och pulvret i hojen räcker så kan vad som helst hända! :tummenupp

Fredde har ju visat att pulvret i motorn id et närmaste är ointressant så då kommer ju allt atta kunna hända! :)

Watz

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
Kör bil
Hallå där....Nu är vi hemma igen från Kroatien och jag tänkte bara lägga lite info om hur det står till innan jag uppdaterar hemsidan som nu funkar igen www.watz-racing.com
Vi kom hem igår natt och åkte direkt till akuten med Freddie. Armen gipsade vi i Österrike så den är väl ok tror jag men han bröt två revben också som ligger och trycker mot den redan tilltyglade lungan samt att benet inte är bra alls. Idag ska han ta en massa prover och grejer för det verkar som han har nån slags inflammation i hela benet eller nåt sånt. Svårt att veta innan svaren kommer.

Nu vet ni lite hur det ligger till, vet inte hur länge han blir kvar på hospitalet men några dagar kan vi nog räkna med.

Ha de gott ///Bästa hälsningar Linda

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Ajaj, du får hälsa honom att krya på sig. Vi som tänkt komma och robba er på gamla bussdelar, men det är det ingen brådska med.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Watz skrev:
Hallå där....Nu är vi hemma igen från Kroatien och jag tänkte bara lägga lite info om hur det står till innan jag uppdaterar hemsidan som nu funkar igen www.watz-racing.com
Vi kom hem igår natt och åkte direkt till akuten med Freddie. Armen gipsade vi i Österrike så den är väl ok tror jag men han bröt två revben också som ligger och trycker mot den redan tilltyglade lungan samt att benet inte är bra alls. Idag ska han ta en massa prover och grejer för det verkar som han har nån slags inflammation i hela benet eller nåt sånt. Svårt att veta innan svaren kommer.

Nu vet ni lite hur det ligger till, vet inte hur länge han blir kvar på hospitalet men några dagar kan vi nog räkna med.

Finns det någon del av kroppen som inte är skadad?

Jag håller tummarna för att det inte är så illa som det verkar och att ni kan köra på Assen - trots allt.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Watz skrev:

Aj aj aj, det gör ont att bara tänka på det! Hur f-sen kunde han köra så bra som han gjorde med ett kasst ben?? :confused: Hoppas allt trasigt läker ihop och att han blir förskonad från vurpor nu i några säsonger!
www.watz-racing.com fungerar inte än tyvärr, ring och tjata!!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Någon som vet om Palle körde förresten? Inte med på poängplats enligt uem-online? Var han inte med, eller gick det åt helskotta?

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
oFFkeFF skrev:
Någon som vet om Palle körde förresten? Inte med på poängplats enligt uem-online? Var han inte med, eller gick det åt helskotta?

Har ingen aning den är väldigt dålig bara resultat på den sidan
och Folkesson var som sagt inte mycket att prata med yr och dan..
Men jag ska jaga honom senare idag för en mer utförlig rapport.

Krya på dig Watzen :hej

Watz

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
Kör bil
Jag var visst lite snabb med att säga att vår hemsida funkade igen, för det gör den ju inte...vet inte riktigt vad jag ska hitta på med den men det löser sig förhoppningsvis snart, lite surt bara när man hela tiden blir lovad att det ska funka.

Fredde åkte hem från hospitalet idag, och tyvärr hittar dom inget som är fel på honom så jag vet inte vad vi ska göra nu, det är ju ingen hit och käka piller om man inte vet vad man ska ta dom för.

Någon frågade om Palle, nepp han körde inte men han va me som mekaniker till oss så han var ju banan i alla fall

//Linda

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Watz skrev:

Någon frågade om Palle, nepp han körde inte men han va me som mekaniker till oss så han var ju banan i alla fall

//Linda

Ahh, både bra och dåligt, inte löst sig vidare med hoj och em för honom?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Fredde ska köra på Assen den 28/6, han ska bara tillverka ett glasfiberskydd för den brutna armen som får plats innanför skinnstället! Inte utan att man känner sig som en mes i jämförelse! :fakta

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Torkel skrev:
Fredde ska köra på Assen den 28/6, han ska bara tillverka ett glasfiberskydd för den brutna armen som får plats innanför skinnstället! Inte utan att man känner sig som en mes i jämförelse! :fakta

hehe, crazy man, får hoppas han får rätt däck med sig ner den här gången, sen är det nog lika bra att gjuta in hela grabben på en gång :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning