Polisen har vi haft kontakt med och han ville ha en kopia på filmen. Själv så tycker jag att när han kom till platsen för att stoppa det som försegick, så gjorde han det på ett mycket psykologiskt sätt. Istället för att vara rent ut sagt otrevlig som dom flesta, så var han trevlig och samtidigt intresserad av vad vi gjorde och varför. Han visade intresse för oss som gillar att stunta och lärde känna oss lite som dom personer vi är och inte som dom idioter som många tycker att stuntare är.RRickard skrev:Ravetrancer: riktigt bra film
undrar om snuten har sett den här filmen??
hehe, den där bågesnuten gjorde ju inte allt för bra reklam för svenska polisen![]()
Ravetrancer skrev:Polisen har vi haft kontakt med och han ville ha en kopia på filmen. Själv så tycker jag att när han kom till platsen för att stoppa det som försegick, så gjorde han det på ett mycket psykologiskt sätt. Istället för att vara rent ut sagt otrevlig som dom flesta, så var han trevlig och samtidigt intresserad av vad vi gjorde och varför. Han visade intresse för oss som gillar att stunta och lärde känna oss lite som dom personer vi är och inte som dom idioter som många tycker att stuntare är.
öfr polismannen
sanna mina ord, han ville att vi skulle filma, och när han kom tillbaka med bladen så frågade han om filmningen blev bra, vi fick även filma oss på hans motorcykel......RRickard skrev:vad sa han om att ni filmade honom då??
Ni lär ju inte ha sagt att ni gjorde en film som ni skulle säljha väll eller??![]()
Raggarn skrev:jag får inte heller upp filmen...
vart hittar mn den dära codec:en nånstans?
eller, vad heter den´?
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |