WCX HalloweenParty 31/10

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Det är ju jävligt tråkigt att folk inte kan skilja på ditt och mitt. Dålig stil att sno saker. Sen visas det inte ens någon uppskattning på det stulna utan det dumpas i buskarna. Skärpning föffan! :mad:

Va var det som blev stulet då? Synd när det blir så... :gnissla

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Tack för en väldigt bra fest. Hade riktigt kul. :banana

(Och ni som inte har nån respekt för tjejer utan tar er alldeles för stora friheter - SKÄRPNING!!!)

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Lägg upp bilder dåå! Petrus... Någon annan som tog några bilder? Hade sjukt kul btw...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tack för en bra fest, och för boendet! :tummenupp

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Lägg upp bilder dåå! Petrus... Någon annan som tog några bilder? Hade sjukt kul btw...

Jag har inte hunnit meka med mina bilder, jag kommer lägga upp en tråd så snart dom är färdiga.
Tack alla som kom! Blev riktigt bra tryck igår. Grymma dräkter och sminkningar. Hoppas ni hade kul.

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Vi hade alldeles för roligt iaf! Alltid lika lyckad fest - tack till alla som ordnat och stått i (och ut) :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Superkul fest som vanligt! Att det blev så kul som det blev beror ju dels på WCX, men framförallt på alla som var där, så tack alla! :tummenupp

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Kanon. :tummenupp

Bilder kommer dyka upp men det tar ett tag. 1 Jag ska komma ur baksmällan. 2 Bilderna ska sorteras o vändas o skit ska kastas.
Blev en del att gå igenom. :) Kameran min plåtade 938 bilder. :yoparty innan batteriet tog slut. :D

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Det är ju jävligt tråkigt att folk inte kan skilja på ditt och mitt. Dålig stil att sno saker. Sen visas det inte ens någon uppskattning på det stulna utan det dumpas i buskarna. Skärpning föffan! :mad:

om du syftar på din bautasten så togs den bort från elden "där du la den" efterssom den var av frigolit obs hösägen

Sulan

WCX member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Retta
Tack alla för en riktigt bra fest!! :D

Kvarglömt/Upphittat:
1 Tjejjacka (svart) med stickad halsduk
1 Herrjacka (svart)

Vi hittade tyvärr inga mobiler. Jävligt ruttet av folk att inte lämna in i baren om de hittar saker på festerna. Vi är inte så många och de flesta känner varandra => Konstigt att en del kan sno från sina vänner..

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tack alla för en riktigt bra fest!! :D

Kvarglömt/Upphittat:
1 Tjejjacka (svart) med stickad halsduk
1 Herrjacka (svart)

Vi hittade tyvärr inga mobiler. Jävligt ruttet av folk att inte lämna in i baren om de hittar saker på festerna. Vi är inte så många och de flesta känner varandra => Konstigt att en del kan sno från sina vänner..

Anar att mitt inlägg tidigare var lite otydligt... Min mobil är tillbaka. Björn tror jag han hette, från Hållidejj MC ringde mig senare på söndagen. Han hade hört min mobil när jag ringt efter den. Den där någon skulle eventuellt möjligtvis kanske kunna vara den fulla och odrägliga Obelix, ser ni honom så kör på honom eller nåt :gnissla

EDIT: vet en liten kille som skulle kunna tänka sig att leka med Idefix om han är funnen (den lilla vita hunden)

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Fynd

Det var dåligt med gåvor till klubben:tungan

Men den vita hunden finns på klubben.
Det närmaste armband jag såg var söndertrampat i plast.

Inga mobiler plånböcker eller liknade av värde inte ens pengar jo en tjuga hittade vi.

Men det kommer fler fester att tappa gåvor till klubben då vi sicktar på att toppa denna festen. Hoppas ni kommer.................

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...