WCX premiär 7 April Påskafton

Veek-tawr

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
ett stycke Kawasaki ER-6n!
Gött! Jag och farsan kommer! första wcx premiären då jag inte sitter bönpall! :) Hur kommer en 125 kunna hänga på? finns det en "långsam" grupp? Eller får jag helt enkelt åka till gp, glo och sedan finna min egna väg? :pannkyss
 

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Gött! Jag och farsan kommer! första wcx premiären då jag inte sitter bönpall! :) Hur kommer en 125 kunna hänga på? finns det en "långsam" grupp? Eller får jag helt enkelt åka till gp, glo och sedan finna min egna väg? :pannkyss

Vi brukar ha ett väldigt blandat fält, vi försöker så gott det går se till att alla kör sitt eget tempo. Det blir säkrast så.
Så vid vissa punkter på resans väg så stannar dom som är först och samlar ihop gruppen igen.
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Vi stannar alltid när vi ska svänga.

Sista man kör sist hela vägen för att ev avåkningar/Bensinstopp inte ska missas.

Sen brukar det bli lite olika grupper automatiskt så det finns ett tempo för alla.

//Blondie
 

Dropdead

Guest
Fan Gottis! måste du ha din fest när det är min jobbhelg!? :mad: jeffla skit. Men jag kommer förbi nykter en sväng och säger grattis iaf. :)
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Fan Gottis! måste du ha din fest när det är min jobbhelg!? :mad: jeffla skit. Men jag kommer förbi nykter en sväng och säger grattis iaf. :)

Va e det jag hör? ska du inte supa nu iaf? Illa... det finns nått som heter sjukdom eller byta pass.... hmmm.....
Dåliga ursäkter.. men det e klart att då har vi ju en so m kör hem alla hormonstinna killar denna gång med :tummenupp
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Va e det jag hör? ska du inte supa nu iaf? Illa... det finns nått som heter sjukdom eller byta pass.... hmmm.....
Dåliga ursäkter.. men det e klart att då har vi ju en so m kör hem alla hormonstinna killar denna gång med :tummenupp

ja fan hon blir ju rik på cupen :D


men jag vill att du ska va fuller så nu byter du bort :pannkyss
 

Dropdead

Guest
ja fan hon blir ju rik på cupen :D


men jag vill att du ska va fuller så nu byter du bort :pannkyss

Jag kan verkligen inte byta bort den här helgen...:gråta Jag har redan försökt eftersom det är SAMA på fredagen också... SKIIIIIT. :mad:

och jag kör gärna hem testosteronstinna fyllekåta grabbar, men jag gissar att jag lär lämna festen alldeles för tidigt för att leka taxi...;)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag kan verkligen inte byta bort den här helgen...:gråta Jag har redan försökt eftersom det är SAMA på fredagen också... SKIIIIIT. :mad:

och jag kör gärna hem testosteronstinna fyllekåta grabbar, men jag gissar att jag lär lämna festen alldeles för tidigt för att leka taxi...;)

jag har fyra biljetter till SAMA liggande brevid mej :tungan
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Jag kan verkligen inte byta bort den här helgen...:gråta Jag har redan försökt eftersom det är SAMA på fredagen också... SKIIIIIT. :mad:

och jag kör gärna hem testosteronstinna fyllekåta grabbar, men jag gissar att jag lär lämna festen alldeles för tidigt för att leka taxi...;)

Ja ska du inte va med och supa så får du iaf ställa upp och va taxi.. kan skriva in mig på körlistan denna gången med så jag inte blir kvarglömd. det hade ju iof kunnat vart kul en stund till spriten tagit slut :yoparty
Men kan du inte va sjuk på söndagen då så du inte kan jobba då?

jag har fyra biljetter till SAMA liggande brevid mej :tungan

fan e det mässa nu igen?
 
Last edited:

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
ser att du har bytt till ditt riktiga namn nu :D :D

fan nu vill jag ut och köra :yoparty :yoparty

Ja det tog en stund men nu e det fixat....
Men ska du ut så akta dig för farbror konstapeln... hört att han e på hugget framfrörallt på backa plan :D :D
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus


och jag kör gärna hem testosteronstinna fyllekåta grabbar, men jag gissar att jag lär lämna festen alldeles för tidigt för att leka taxi...;)


Behövs inte låna en hästkärra eller nått, sen e de bara att skriva adress på pannan på dom å lasta in en hög.
När tiden e mogen gör du som posten å åker å dumpar dom vid ytterdörrn:tummenupp
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Behövs inte låna en hästkärra eller nått, sen e de bara att skriva adress på pannan på dom å lasta in en hög.
När tiden e mogen gör du som posten å åker å dumpar dom vid ytterdörrn:tummenupp

Haha e det så vi skall handskas med? haha.. ja kanske.... kommer du då?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top