kesokungen
13#
Herrejävlar, detta kan ju sluta hursomhelst...
Nja inte riktigt... Bruka väl bara sluta på ett sätt där uppe.
Herrejävlar, detta kan ju sluta hursomhelst...
Nja inte riktigt... Bruka väl bara sluta på ett sätt där uppe.
Gött! Jag och farsan kommer! första wcx premiären då jag inte sitter bönpall! Hur kommer en 125 kunna hänga på? finns det en "långsam" grupp? Eller får jag helt enkelt åka till gp, glo och sedan finna min egna väg?
Fan Gottis! måste du ha din fest när det är min jobbhelg!? jeffla skit. Men jag kommer förbi nykter en sväng och säger grattis iaf.
Va e det jag hör? ska du inte supa nu iaf? Illa... det finns nått som heter sjukdom eller byta pass.... hmmm.....
Dåliga ursäkter.. men det e klart att då har vi ju en so m kör hem alla hormonstinna killar denna gång med
ja fan hon blir ju rik på cupen
men jag vill att du ska va fuller så nu byter du bort
Jag kan verkligen inte byta bort den här helgen... Jag har redan försökt eftersom det är SAMA på fredagen också... SKIIIIIT.
och jag kör gärna hem testosteronstinna fyllekåta grabbar, men jag gissar att jag lär lämna festen alldeles för tidigt för att leka taxi...
Jag kan verkligen inte byta bort den här helgen... Jag har redan försökt eftersom det är SAMA på fredagen också... SKIIIIIT.
och jag kör gärna hem testosteronstinna fyllekåta grabbar, men jag gissar att jag lär lämna festen alldeles för tidigt för att leka taxi...
jag har fyra biljetter till SAMA liggande brevid mej
Nej knappast www.SAMA.mu
haha en onivigd får förlåta sin okunskap
ser att du har bytt till ditt riktiga namn nu
fan nu vill jag ut och köra
Ja det tog en stund men nu e det fixat....
Men ska du ut så akta dig för farbror konstapeln... hört att han e på hugget framfrörallt på backa plan
Behövs inte låna en hästkärra eller nått, sen e de bara att skriva adress på pannan på dom å lasta in en hög.
När tiden e mogen gör du som posten å åker å dumpar dom vid ytterdörrn
Haha e det så vi skall handskas med? haha.. ja kanske.... kommer du då?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|