Det är nog lugnt, hon var inte så "upprörd"
Det gick nog inte så långt att du förstörde något
Men att, bland okända människor, bli så full att man inte vet vad man gör/säger är väl inte särskillt smart tycker jag.
Hoppas att ni alla hade kul
Det är väl som t4pp3r skrev, att det händer väl mer eller mindre varje gång man går ut och dricker lite öl, att man rör sig bland okända människor onykter?
Dessutom var man ju på hojfest och det vet väl alla, att folk som kör hoj är trevliga.
Har aldrig hittills råkat ut för att få på käften när jag varit ute, så jag är nog inte alltför otrevlig trots allt. Pratig däremot, det blir jag.
Har bra koll just där och då vad som händer, även om det vid vissa tillfällen olyckligtvis blir så att jag glömt bort vad jag pratat om vid ett senare tillfälle. Du lär nog råka ut för det också i framtiden någon gång, om du inte redan gjort det.
En anledning till att det blev som det blev var väl att jag inte ätit något sedan kl 15 på eftermiddagen. Att jag sedan blev bjuden på groggar av kompisen innan vi stack ut - av ren artighet kan jag självklart inte tacka nej
- när jag alltid annars brukar hålla mig till öl, gjorde inte heller saken bättre.
Får jag ett trevligt bemötande så brukar jag vara trevlig tillbaka och tvärtom. Precis som det är när man är nykter.
Bra att hon trots allt inte var så "upprörd" (vad nu det innebär) och att jag inte förstörde något.
Kul var det i alla fall och det såg ut som om alla andra som var där tyckte detsamma!