Ja? Som Suzuki (Roberts) i MotoGP; topp 10.Nyteknik skrev:Ett av toppteam står det ju på hemsidan.
Ja? Som Suzuki (Roberts) i MotoGP; topp 10.Nyteknik skrev:Ett av toppteam står det ju på hemsidan.
Nyteknik skrev:... Så länge detta motstånd inte är ojuste är det bara som det ska vara, anser jag. NSBK är trots allt mer allvar än B- och Rookieracing.
Absolut, jag håller med. Det är inte sådana lena ord som kommer ur din mun jag menar. Man måste ju få fråga som du gör, eller hur? Jag är liksom du frågvis och uppfattas däför ibland av en del som lite väl långnäst men det är bara ren nyfikenhet.Nyteknik skrev:Självklart är en positiv och uppmuntrande attityd hos omgivning roligare än motsatsen. Men det är inte konstigt att den som tydligt utmanar etablissemanget kommer möta motstånd. Så länge detta motstånd inte är ojuste är det bara som det ska vara, anser jag. NSBK är trots allt mer allvar än B- och Rookieracing.
Chrille skrev:Det är väl en sak med motstånd och en helt annan med kärringaktigt skitsnack. Det förekommer mycket sådant också och det är därför att ha koll på vilka man slänger käft med.
Chrille skrev:Det är väl en sak med motstånd och en helt annan med kärringaktigt skitsnack. Det förekommer mycket sådant också och det är därför att ha koll på vilka man slänger käft med.
Nyteknik skrev:Det är kul att slänga käft!
Chrille skrev:Obsalutly, och börjar du så kommer du inte undan heller. Det är nu du avgör om du ska ha tröstande ryggdunkningar eller hänsynslöst hån när pinnbultarna går av...
spyan skrev:JAG ÄR SÅ GLAD !!!!!!!
XENOMORF skrev:Och en supprtertröja kommer vi nog att kunna fixa fram endast för dig..
Anneli skrev:
Packalén skrev:Stort GRATTIS och för din körning Tobbe. Det var fan vad ni drog iväg. Nästa gång skall du inte komma iväg så långt...
icemanjoakim skrev:STORT GRATTIS TILL KANONKILLARNA!
till Tobbe för en strålande prestation...
till Clifford för en stark debut trots problem...
till Camillo för stark körning till slutet...
att hela bunten är toppenkillar gör ju saken bara bättre.
att vissa personer är som de är - det får vi leva med, vi kan bara visa att vi är bättre genom att inte snacka skit - eller hur!
vi ses snart igen...
Joakim (no 66 i R600 - god vän med lekakulorna i anderstorp)
Iceman Sport Extreme
XENOMORF skrev:Ja ja, lugn och fin, det gäller dig också....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|