We Shall Overcome!!!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nyteknik skrev:
... Så länge detta motstånd inte är ojuste är det bara som det ska vara, anser jag. NSBK är trots allt mer allvar än B- och Rookieracing.

Det är väl en sak med motstånd och en helt annan med kärringaktigt skitsnack. Det förekommer mycket sådant också och det är därför att ha koll på vilka man slänger käft med.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Nyteknik skrev:
Självklart är en positiv och uppmuntrande attityd hos omgivning roligare än motsatsen. Men det är inte konstigt att den som tydligt utmanar etablissemanget kommer möta motstånd. Så länge detta motstånd inte är ojuste är det bara som det ska vara, anser jag. NSBK är trots allt mer allvar än B- och Rookieracing.
Absolut, jag håller med. Det är inte sådana lena ord som kommer ur din mun jag menar. Man måste ju få fråga som du gör, eller hur? Jag är liksom du frågvis och uppfattas däför ibland av en del som lite väl långnäst men det är bara ren nyfikenhet.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Chrille skrev:
Det är väl en sak med motstånd och en helt annan med kärringaktigt skitsnack. Det förekommer mycket sådant också och det är därför att ha koll på vilka man slänger käft med.

Varför bry sig om kärringaktigt skitsnack? Vissa är glada och trevliga, vissa spelar gnälltanter och andra säger inget alls. Så är det och så kommer det alltid att förbli.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nyteknik skrev:
Det är kul att slänga käft! :tungan

Obsalutly, :tummenupp och börjar du så kommer du inte undan heller. Det är nu du avgör om du ska ha tröstande ryggdunkningar eller hänsynslöst hån när pinnbultarna går av...

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chrille skrev:
Obsalutly, :tummenupp och börjar du så kommer du inte undan heller. Det är nu du avgör om du ska ha tröstande ryggdunkningar eller hänsynslöst hån när pinnbultarna går av...

Jag är en reko typ som tror att jag kan avgöra om jag råkar trampa någon på tårna. Dina ska jag akta mig extra noga för... ;)

Söker man omgivningens uppmärksamhet får man stå ut med den i både med- och motgång. Det har inget med hån att göra. Snarare villkoren för den som gärna vill synas.

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
Hallå....

Träffade Jörgen i helgen i det tillståndet han brukar vara i alltså ( full som en spruta)

Nu börjar vi närma oss Karlskoga och det ska bli dags att köra 8 runt dig har jag hört talas om?? vad var det 1.5 sec snabbare / varv??

Hoppas på bra fighter mellan mer när dom väl börjar kör lite race.

Mvh Matte

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
full gas !!!

Packalén skrev:
Stort GRATTIS och :tummenupp för din körning Tobbe. Det var fan vad ni drog iväg. Nästa gång skall du inte komma iväg så långt...

TACK !!! jag låg ganska långt bakom mats å kände mig stabil,men han blev nog trött på slutet å jag kom i kapp,kände att jag hadde krafter kvar så jag tog i lite extra mot slutet och satte min snabbaste tid på sista varvet !!
kändes hur skönt som hellst när man slangar över mållinjen!!!

:banana :banana :banana :banana :banana :banana

icemanjoakim

Bannad
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR600/GSXR1000
STORT GRATTIS TILL KANONKILLARNA!

till Tobbe för en strålande prestation...
till Clifford för en stark debut trots problem...
till Camillo för stark körning till slutet...

att hela bunten är toppenkillar gör ju saken bara bättre.

att vissa personer är som de är - det får vi leva med, vi kan bara visa att vi är bättre genom att inte snacka skit - eller hur!

vi ses snart igen...

Joakim (no 66 i R600 - god vän med lekakulorna i anderstorp)
Iceman Sport Extreme

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
förvånad !!!

icemanjoakim skrev:
STORT GRATTIS TILL KANONKILLARNA!

till Tobbe för en strålande prestation...
till Clifford för en stark debut trots problem...
till Camillo för stark körning till slutet...

att hela bunten är toppenkillar gör ju saken bara bättre.

att vissa personer är som de är - det får vi leva med, vi kan bara visa att vi är bättre genom att inte snacka skit - eller hur!

vi ses snart igen...

Joakim (no 66 i R600 - god vän med lekakulorna i anderstorp)
Iceman Sport Extreme

TACK!!! Blev förvånad när jag såg dig stå brevid mig på gridden??
inte dåligt alls !!! hoppas det går bra i fortsäningen..
mvh TOBBE #40 :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...