webb hotel?

Gula faran

Liten men snabb
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
zxr400
cliche gillar jag :tummenupp väldigt bra support o hjälp, fixar o hjälper till med det mesta när det blir mkt! ...OCH erbjuder det mesta :rolleyes: om man läser alla raderna :tungan

Coola Ola

Guest
McB skrev:
Jo, men ASP.NET är rätt mycket kraftfullare än PHP.

Nu vill jag inte starta någon PHP vs. ASP-debatt men på vilket sätt då? Det jag hört tidigare är att PHP och ASP ska vara ungefär likvärdigt.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Coola Ola skrev:
Nu vill jag inte starta någon PHP vs. ASP-debatt men på vilket sätt då? Det jag hört tidigare är att PHP och ASP ska vara ungefär likvärdigt.

Inte heller jag orkar debattera om detta.

petla81401

Negativ till allt och alla
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
Hurså?
Coola Ola skrev:
2036092 Nu vill jag inte starta någon PHP vs. ASP-debatt men på vilket sätt då? Det jag hört tidigare är att PHP och ASP ska vara ungefär likvärdigt.
ASP och ASP.net är inte samma sak. PHP är jämnförligt med ASP men inte med ASP.net.
ASP.net är en vidareutveckling och har då gått över till att bli ett fullfjädrade programspråk i stället för enklare skriptspråk.

Ska man ha sin enklare hemsida så finns det i mina ögon bara två val.
www.Aleborg.se
www.Jx.se
Båda företagen lyssnar på kunders önskemål och utvecklar sig för att ligga jämnsides med världsutvecklingen.

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Jag tycker webhotells branchen verkar vara som skumrask bilhandlarbranchen... Jag hostar min egen site, med fri trafik o dålig brandbredd ;) Men o andra sidan får jag som jag vill ;) Jag har massa dåliga erfarenhter av FS-Data ( dom har verkligen ingen fungerande fakturering ) så jag får stå ut med lite kass bandbredd, men det löser sig snart.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept