Gustav O skrev:Han måste väl få sin Honda såld först?
Annars kan jag lura på honom en av mina kwackor... speciellt om nu biaggi skulle få en styrning där...
Gustav O skrev:Han måste väl få sin Honda såld först?
Medin skrev:Jag skall göra tecknet när ni alla ligger bakom mig
Don Quixote skrev:Swedie - Huuh, du har börjat bli styggt snabb även på 600. Tiderna på Knudan var jäkligt bra! Men slå dig på åsen, atorp o mantorp ska jag iaf mäkta med.
björn.e skrev:Föresten har jag ju glömmt vi får ju ev in en tvitaktstaliban till R600. Han är min resten av er får snällt varva honom efter mig
björn
Pelle B skrev:Jo, jag fick lite brottom från K-skoga sist, hela helg sög, inte nog med att jag kvala som en potta, jag startade ändå sämre och när sedan treans växel började att hoppa ur kastade jag in handduken. Det har nog aldrig gått fortare att packa ihop och jag var ur depån innan ni gått imål, då var R6:an billig skall du veta.
Sålt hojen än?Martin skrev:Hohoo, den har vi aldrig hört innan
Tackar som undrar Det är fortfarande knas med nyckelbenet, men det ger sig väl nån gångPeppe K skrev:..Från det ena till det andra hu är det med Anneli
Medin skrev:Jag skall göra tecknet när ni alla ligger bakom mig
Om du ska köra så fort Swedie, så ska jag bunkra upp med flytande metall och trallala pillerSwedie skrev:Ja, där funkade CBR'en riktigt bra. Bara o gasa o styra o se glad ut
R6an kommer jag nog köra snäppet snabbare på.
Jag har inte kört med 600an ALLS på Gelleråsen, så kan inte säga nånting där. Men satsar på 10 tid iaf eller lägre.
Jodå, jag kommer visa mig åtminstonde lite på banorna nästa år med!! Inte vågar man lämna er helt ensamma..! Dock ser det inte ut som vi möts i samma klass just nu iaf...Don Quixote skrev:Augustsson - Ska han ens köra? Robban ska även i fortsättningen vara lika långt efter!
Sen har vi ju alla andra 600Aförarsporthojare. Packalen, Benny, Lind, Malm, Marcus m.fl. Det blir till att vara före dom också!
Jonte VSB R-T skrev:Är inte du också det björn? Gubbe alltså.
björn.e skrev:Gubbe ska du ha stryk Jag är ju i min bästa år
Hur många år måste man vara för att vara i sina bästa årPenguin skrev:Haha! Du har ju inte ens kommit upp i dina bästa år ännu, snorvalp.
41 år 1 månad och 1 dag. Pungt.Peppe K skrev:Hur många år måste man vara för att vara i sina bästa år
björn.e skrev:Gubbe ska du ha stryk
Blir man automatisk a-Förare vid den åldern.Torkel skrev:41 år 1 månad och 1 dag. Pungt.
Penguin skrev:Haha! Du har ju inte ens kommit upp i dina bästa år ännu, snorvalp.
björn.e skrev:Hur kan du veta det du har ju alldrig kört "hårt"
björn
björn.e skrev:Nop han är ju från våra mindre utveklade delar av Sverige och där har dom bara två typer av däck, Fram och Bak
björn
sunkan skrev:skönt då slipper man oroa sig eftersom man inte är någon GUBBE... haha
Jonte VSB R-T skrev:Jo det har ju aldrig skadat. Men bara om du kallar mig slyna under tiden.
Pelle B skrev:Vi har nu i samråd med en av världens största däckstillverkare tagit fram en ny typ av slicks, man kan helt använda samma däck både fram och bak, bredden ställs in med däckstrycket och hårdheten justeras med olika mängder amoniak. Vill man istället ha regndäck kommer det finnas ett pre-sliced mönster som man bara drar bort. All denna utveckling har skett i i Sveriges mest utvecklade och rent av smartaste område, nämligen västkusten. Pungt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |