Axxexs skrev:Men hojen går bra och hängde på hyffsat kittade hojar där!
Ikväll ska det filas cylindrar och jackas kolvar!
Axxexs skrev:Men hojen går bra och hängde på hyffsat kittade hojar där!
Goodstuff skrev:Nyteknik körde grymt snabbt på Åsen men igår var han tvunget att mörka och skylla på maskinproblem när det inte gick så fort.
Goodstuff skrev:Då kan inte Oscar inte skylla på hojen i varje fall.
soppatorsken skrev:Nu sviker mitt minne kanske mig, men hade du inte nr. 69 på Gelleråsen? Om du nu hade det så såg jag loppet och en vinst nu vore en klar förbättring.
Hursom, lycka till i moppeklassen.
oscar skrev:Klart jag kan, det är ju tvitakt!!!
Bingo skrev:Oscar kommer att få käka gelehallon. Jag fulsponsrar honom med däck (se bilden) och har lurat i honom att detta är ett nytt superklistrigt racingdäck från Michelin. HJan gick på det stenhårt.
OBS jag har lagt honom på min ignorelista så han kan inte läsa detta. Skvallra inte!
Chris Ash skrev:Japp alla vet ju hur driftsäker hans hoj är....
Ja lite regn är väl inget att vara rädd förGoodstuff skrev:Vädret ser ju lovande ut, iofs nästa så jag hoppas på regn bara för att se morsgrisen Nyteknik sitta och sura i depån.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5220&c1a1=93381&
Goodstuff skrev:...hoppas på regn bara för att se morsgrisen Nyteknik sitta och sura i depån.
GSXR1100R skrev:Ja lite regn är väl inget att vara rädd för
Nyteknik skrev:Det lär du inte få se. Om prognosen säger regn kommer jag inte ens ner.
Goodstuff skrev:Det kan ju komma regn till rejset även om det säger soligt i prognosen.
Nej inte det minsta, man blir lycklig av att åka skamkärra.Goodstuff skrev:Ser jag rädd ut?
Nyteknik skrev:Den har visst varit driftsäker. Den svek mig på warm-up:en på Gelleråsen = spruckna reed ventiler. Inget konstigt.
Igår blev jag förvånad då den inte gick som den skulle. Jag blev ifrånåkt av 250SP-förare på rakan och Racerpelle som testade körde in efter ett halvt varv och skakade på huvudet. Det ska bli intressant att höra vad Watz hittar för fel.
Mindre öl kvällen innan och du är en pallpånke.Bj.O.rn skrev:Om det är torrföre ska jag klämma mina första 55-tider, annars kan ni skicka påsen i min riktning..
/B
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |