Webes Linkan

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Då kan inte Oscar inte skylla på hojen i varje fall.
Teddys skatunge går dock inte fort rakt fram, Teddy körde om mig ut ur Torparn när jag hade för lågt varvtal men jag var ifatt och förbi innan högfartsknicken, men det tar han igen i kurvorna för Teddy körde ruskigt fint igår. :tummenupp

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
soppatorsken skrev:
Nu sviker mitt minne kanske mig, men hade du inte nr. 69 på Gelleråsen? Om du nu hade det så såg jag loppet och en vinst nu vore en klar förbättring.
Hursom, lycka till i moppeklassen.

Jag kom i mål på 11:e plats med först av B-förarna.

EDIT: Två A-förare bakom mig. :yoparty

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Oscar kommer att få käka gelehallon. Jag fulsponsrar honom med däck (se bilden) och har lurat i honom att detta är ett nytt superklistrigt racingdäck från Michelin. Han gick på det stenhårt.

OBS jag har lagt honom på min ignorelista så han kan inte läsa detta. Skvallra inte!

Bifogat

• crossdäck.JPG
    crossdäck.JPG
    139.5 KB · Visningar: 47

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Bingo skrev:
Oscar kommer att få käka gelehallon. Jag fulsponsrar honom med däck (se bilden) och har lurat i honom att detta är ett nytt superklistrigt racingdäck från Michelin. HJan gick på det stenhårt.

OBS jag har lagt honom på min ignorelista så han kan inte läsa detta. Skvallra inte!

Det biter bra som fan på blöt och lerig kalksten!!!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chris Ash skrev:
Japp alla vet ju hur driftsäker hans hoj är.... :rolleyes:

Den har visst varit driftsäker. Den svek mig på warm-up:en på Gelleråsen = spruckna reed ventiler. Inget konstigt.

Igår blev jag förvånad då den inte gick som den skulle. Jag blev ifrånåkt av 250SP-förare på rakan och Racerpelle som testade körde in efter ett halvt varv och skakade på huvudet. Det ska bli intressant att höra vad Watz hittar för fel.

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag ska inte komma sist och inte krasha. Samt ha jävligt kul och känna på hojen... Det är mina mål. :)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Nyteknik skrev:
Den har visst varit driftsäker. Den svek mig på warm-up:en på Gelleråsen = spruckna reed ventiler. Inget konstigt.

Igår blev jag förvånad då den inte gick som den skulle. Jag blev ifrånåkt av 250SP-förare på rakan och Racerpelle som testade körde in efter ett halvt varv och skakade på huvudet. Det ska bli intressant att höra vad Watz hittar för fel.

Hade du öppnat och tittat själv kanske du själv kommit på vad det var? Såvida det inte är elfel eller annat.
Du kan ju kanske kört den så fett att den sotat igen avgasportarna :rolleyes:

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Om det är torrföre ska jag klämma mina första 55-tider, annars kan ni skicka påsen i min riktning..

/B

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bj.O.rn skrev:
Om det är torrföre ska jag klämma mina första 55-tider, annars kan ni skicka påsen i min riktning..

/B
Mindre öl kvällen innan och du är en pallpånke.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Utvilad och stark som jag kommer att vara så ska jag bli bäste Aprilia RS250-förare i racet! Plus att jag ska köra på 59.xx minst ett varv! Nu j-ar! :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024