Lena japanare är bara för dom som inte vill ha vibrerande Ducati's. Ehm ja juste
Kolla ekonomin så du inte överstiger den, även fast man har råd att köpa den så är det ju bra om man har råd med att serva och se över dom också.
1200 mil/1 år beroende på vad som kommer först = olja filter. och vid 1200 mil är det kamremsbyten. Ärligt mins jag inte om det är kamremsbyte igen vid 2400 mil men jag är rätt säker på att det är vid varje 1200'e mil, men då jag inte vill gissa och ge falsk information så säger jag det inte.
Pröva både 848'an och 1098'an för att få en bild av vad du tycker passar dig. Antagligen passar 848'an bäst (vilket den gör för 90% av oss) MEN det är så jävla nice power i 1098an att man blir lika glad varje gång man kör den. Men jobbar man på i livet och inte köper skor för hela lönen ska det nog lösa sig med att äga en streetfighter, allt beror ju på vad man vill göra med sina stålars!
Jag har inte S varianten, men känner inte att jag heller behöver en. Eller jo, TC vore fan inte fel
, men det har ju gått bra ändå!
Öhlins behöver man inte riktigt heller, nog för att det är sjukt porrigt att se på och såklart är bättre en vad jag har på min vanliga 1098a, så gör det inget då det som sitter på den vanliga är riktigt vasst ändå! (Showa)