Scuba diver
Dansken ......
Jeg bliver i SP og træner lidt mere der... Om klassen lukkes, så ved jeg ikke hvad jeg gør.... Så har jeg en mc jeg ikke kan sælge og jeg ved ikke om jeg er god nok til NEC (på en 600cc)
31, 9 och snart 7.Hur gamla är dina barn då, de är ju självgående för tusan.
Du får inte räkna dig själv som ett av dina barn. Nio och sju bast då klarar de sig ju hemma en hel helg utan probs.31, 9 och snart 7.
Skiljsmässa is da shit, just do itKöra ett race är väl målet? Träna liiite mer än i år kanske? Tre barn gör dock prognosen något oklar.
Jag är troligen tillbaka på en radfyra nästa år, vilken ... det berättar jag inte än Men jag ska INTE bli omkörd rakt fram längre... :arg
Härligt! Gör det hela så mycket personligareHummm... det blir kanske att vi kör mot varandra igen ska du se...
Köra ett race är väl målet? Träna liiite mer än i år kanske? Tre barn gör dock prognosen något oklar.
Jag är 36. Det är hon den där saken som kallar sig fru som är ett förvuxet barn på 31 som jag måste ta hand omDu får inte räkna dig själv som ett av dina barn. Nio och sju bast då klarar de sig ju hemma en hel helg utan probs.
Men jag ska INTE bli omkörd rakt fram längre... :arg
Då vet du ingenting om min situation då. Ung fru och endast två barn samt ett låtsasjobb där du bara sitter och surfar SH. Walk in the park att köra träningar och race hela tiden då.Jag är 36. Det är hon den där saken som kallar sig fru som är ett förvuxet barn på 31 som jag måste ta hand om
De två mindre ungarna gillar depålivet så de får hänga på när de vill
Hehe, låter som samma inställning som mig, nästa sommar SKA jag också sluta fega... Kommer fortsätta rookie 600 nästa säsong med, nu har man automatiskt en placering bättre varje race eftersom brorsan byter klass till nästa säsong.
Förhoppningsvis blir det något REC-race med.
Rookie tysen? Eller har den jäkeln blivit A-führer?
Härligt! Gör det hela så mycket personligare
Ung fru?Då vet du ingenting om min situation då. Ung fru och endast två barn samt ett låtsasjobb där du bara sitter och surfar SH. Walk in the park att köra träningar och race hela tiden då.
Men ny hoj har du ju köpt. Är det den på bilden i helsidesannonsen i nya Bike?Ung fru?
De ska bytas vid 30. Min sjunger verkligen på sista versen och jag har lagt ut henne under bortskänkes på Blocket. Annonsen har varit inne sen 2005 men ingen har nappat
Jag drömmer om tvåtakt, knivskarpa chassin och kolfiberskrudar......
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|