"slipper"? Om man trivs med att ha den högt då?
Ser ju fräckare och mer vågat ut
2 bilder från för några dagar sedan när jag och en kompis var ute och körde. Ovan fotograf och ovana förare, men resultatet blev helt ok ändå.
[/IMG]
det ser inte fräckt ut att ha den högt när man sitter slickad vid styret. Det är typiskt nybörjarfasoner o sitta böjd framåt när man wheelar. så luta dig bakåt så är du coooooool
Bild av "K Lindström" på mig när man provar och slanga lite på nya hojen.
Nybörjar fasoner? Ja det kanske man tänker tills man ser att killen faktiskt slangar över 300 meter även fast han sitter krampaktigt vid styret...
Tycker man får sitta hur som helst, vad man tycker är bekvämt, man ser ju ändå om någon är nybörjare eller inte. Jag har alltid suttit med böjda armar, antar att det började som en nybörjar fason men va fan... det funkar ju så vem bryr sig. Sen är det klart jag kan sitta med sträkta armar också men jag tycker nästan det känns obekvämare, smak/vane sak antar jag.
Jag skulle ta det som ett tips... Det är mycket lättare att lära sig slanga på balanspunkten om man har raka armar. Visst kanske man klarar 300 meter med kalkonstilen men då med all sannolikhet en wheelie då du konstant ökar i fart.
Man gör så gott man kan
Poser-Paser
lägger till en triple för sakens skull
bilder från igår
Känner igen den hojjen
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |