spamma i malmö-lund tråden. Jag kommer med lite reservation. har fått skitont i gashanden, blir det bättre så kommer jag.
Kollade precis på vädret för söndag och det skall tydligen bli riktigt piss väder vad sägs om att flytta det till lördagen då det skulle vara varierande molnigt och soligt känns son de som kommer ditt för att lära sig wheela inte behöver börjar sin bakhjulskarriär i blött underlag!
Ont i gashanden var det ja, säkert att du inte använt edn handen för mycket till något annat???
Ja ska det bli kasst väder så e det kanske bäst att flytta det, fler som kan på lördag istället??
Tyvärr så jobbar jag 07-15 men slutar när jag e färdig.
Sen ska jag på Inflyttningsfest hos matte-97 lite senare.
Men Wheelieboy90 verkar ju kunna wheela o lasseluring e inte jätte kass så dom kan säkert lära ut en del..
Det kan ju varit en förslitningsskada från att räkna pengarOnt i gashanden var det ja, säkert att du inte använt edn handen för mycket till något annat???
Inte för att vara gnällig men är det inte läge att få klart om vi kör lördag eller söndag? kolla på vädret och skall tydligen fortfarande vara instabilt på söndag...
Verkar inte vara så där jätte stort intresse men lör verkar ju vara vettigare om det ska vara kasst på Sön. Vi kommer ju köra också och inte bara wheela hela dagen.
Kan folk lör istället kl 12.00?
1. L.luring
2.
3.
Osv
statoil midhem kl 12.00
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|