Gott väder som sjutton. Eftersom ja bor i trakten samt e kass på o wheelie så åker ja nog bort dit så fort ja pillat färidgt på hojen ida. Vilket borde bli runt 18-19-tiden. Ses om vi ses!
Visst är det kulGjorde min första wheelie idag![]()
![]()
Eller, ja, kanske inte wheelie kanske, men första lilla lyftet i alla fall. Visst, jag vet att det inte är mycket och ni som kan wheelia tycker säker det är mesigt, men själv är jag nöjd. Måste ju börja någonstans.
Den var skithög, säkert 15cm, hahahahahahaha. Såg mer ut som en skrämd loppa än hojåkande, men ge mig våren på mig så ska nog även jag få resning![]()
Gjorde min första wheelie idag![]()
![]()
Eller, ja, kanske inte wheelie kanske, men första lilla lyftet i alla fall. Visst, jag vet att det inte är mycket och ni som kan wheelia tycker säker det är mesigt, men själv är jag nöjd. Måste ju börja någonstans.
Den var skithög, säkert 15cm, hahahahahahaha. Såg mer ut som en skrämd loppa än hojåkande, men ge mig våren på mig så ska nog även jag få resning![]()
Visst är det kul
Nu när jag lärt känna min hoj lite bättre ( en hel dags körning) Så tänkte jag att jag skulle passa på och öva lite jag med
Hjulet lättade lite igår på turen, men det va nog minimalt, men härlig kännsla i magen är det![]()
Vad sägs om att slangträna på söndag eftermiddag vid 17-tiden?
Grattis grattis!
Jag minns det som igår när man för första gången lykades få luft under framhjulet. Det pirrar härligt i magen![]()
Nu va det ju inte första gången iof, men det är lika kul varje gångVad sägs om att slangträna på söndag eftermiddag vid 17-tiden?
Grattis grattis!
Jag minns det som igår när man för första gången lykades få luft under framhjulet. Det pirrar härligt i magen![]()
Ja jag får väl tacka jag med, även om det inte blev så mycket wheelande för min delTack för sällskapet. Kul som fan att få se hur man ska göra, dock så har jag långt kvar från de sjukt snabba bakhjulsåkandet som jag fick se idag. Dock så började jag äntligen få tillstånd några grodhopp som inte såg helt bedrövliga ut och rädslan att stegra över och att luta sig framåt är försvunnen. Nu kan man börja öva helt enkelt
Rolig dag idag![]()
Hittade ingen sådan när jag provrullade med denför han har väl inte stunt/bakbroms fram på hantaget va?
Hänger gärna på någon dag, så slipper man träna helt ensam som jag gör för det mesta
![]()
Ska nog försöka få in känslan med att ena benet bakom så som doro har på en av bilderna, fast vänster benet i så fall så man kommer åt bakbromsen med högern, fattar inte hur fan han vågar sitta så med högerbenet istället, för han har väl inte stunt/bakbroms fram på hantaget va?
Hänger gärna på någon dag, så slipper man träna helt ensam som jag gör för det mesta
![]()
Ska nog försöka få in känslan med att ena benet bakom så som doro har på en av bilderna, fast vänster benet i så fall så man kommer åt bakbromsen med högern, fattar inte hur fan han vågar sitta så med högerbenet istället, för han har väl inte stunt/bakbroms fram på hantaget va?
Nee, ingen broms där inte... handlar om arr lära sig sin hoj gubbar![]()
eller att de var så jag lärde mig
![]()
Mölndalsvägen för drygt en timme sedan var de slangträning....
85km/h på bakhjulet klockade farbror batong mig på![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand