Wheelieteknik?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Sadam skrev:
Nu har man nästan en rasad låda :( Fan kan köra den ettan ut men när jag provar å växla från ettan till tvåan så får jag i friläget mer än att få i tvåan, de raslar fint vill jag lova :3freak (Kan inte koppla upp den :( Vet inte vad jag gör för fel)

Om 2:an hoppar ur så har du bekymmer... men jag begriper inte hur man INTE kan få upp en R1 på 2:an...! :lol Beundransvärt... verkligen!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
precis, Jag har bitvis problem med att hålla den nere när man ska försöka steka någon, det handlar inte bara om hur mycket effekt som finns utan hur snabbt den levereras ner i assfalten. en liten knix i 100-140 kmh på 2:an prukar göra att den flyger upp.

Annars kan man testa att ställa sig upp med ena foten på skjutspinnen...
och som sagt, skit i både koppling och fot broms, plocka upp den bara och utnytja motorbromsen, den finns!

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Men nu är ni ju taskiga :fatta! Kan ju inte rå för att jag fegar :7peta eller vad fan jag gör mest troligt så :hihi . Krattan säger 6000 varv å dutta lite me kopplingen så kommer den fint, ju tjena :va (Sadam är en kärring) inget illa menat alla käringar som läser detta

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept