Wheelisar i mellanöstern

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Men hörrö Bettskena, hur har du undgått att se den gamla rullen här förrut?

det har jag inte.

men den senaste tiden har sh handlat om ALLT förutom hojjar och hojjning. jag ville med det här klippet, bara påminna folk om vad essensen med detta forum är och samtidigt få in en hel del humor. mer sånt här m.a.o. dock ska vi inte utesluta 'det där andra' naturligtvis.

nu väntar jag på spänning på att DU visar en jäkligt grym och rolig film :tuttar

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Klart tjejen inte var med på det. Kolla hur han riktigt trycker sitt bruno i hennes ansikte, klart hon duckar. Sen är det väl bara hålla i tanken och hoppas på det bästa :hihi

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Stor chans att det där är mellanöstern, hon hade shariastenats med knäpuckar om hon visade sig ute med lösaktigt hår.
Tippar Grekland eller motsvarande U-land.

The Stiffmeister

Master of disaster!
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
B-King
Stor chans att det där är mellanöstern, hon hade shariastenats med knäpuckar om hon visade sig ute med lösaktigt hår.
Tippar Grekland eller motsvarande U-land.
Jag kan säkert säj till dig att Grekland är ingen u-land men då har du formödlingen missat fler lektionen på skolan:arsele

RobRas

Guest
Tack,vad är meningen med att flytta till ett annan land utan att kunna kommunikera och har job? man kann lika bra stanna hemma tycker jag.:va

Mjo, fast det finns ju vissa arbetsgivare som anställer många invandrare från samma land. Då skiter dom fullständigt i att lära sig svenska. Inte så smart men du hör ju inte till den skalan. :tummenupp

Ang. klippet, säkert kört men jag skulle inte vilja syna dom efter en klotning.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag kan säkert säj till dig att Grekland är ingen u-land men då har du formödlingen missat fler lektionen på skolan:arsele

Aj fan, sorry. Trodde man hade dragits med höga budgetunderskott i flera år och utbredd korruption och andra typiska u-grejer men jag ber om ursäkt för min okunskap då.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Skönt att araberna tjör "american-style"! Snacka om att gammelmuslimerna har svårt att hålla pli på sina youngsters.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring