whellie

DenniZ

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
FZR 1000
Hej jag har en suzuki1100e en 83a som är trimmad,ca130hk.Det finns knappt nån tendens på att den reser sig,borde ju iaf få upp den på1an? visst den väger ju lite grann oxå.tacksam för tips :confused:

Henken78

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2003
Hoj
F.d Hojar: Yamaha YZ125 -03, GSXR 750 -96, -00
använd sök funktionen så får du massvis med svar, inkl att det går att wheela med allt.
Mvh Henrik

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
DenniZ skrev:
Hej jag har en suzuki1100e en 83a som är trimmad,ca130hk.Det finns knappt nån tendens på att den reser sig,borde ju iaf få upp den på1an? visst den väger ju lite grann oxå.tacksam för tips :confused:

130 hk och går inte upp använd kopplingen då :rolleyes:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Var rädd om den gammla klenoden! styrhuvet lär ju inte må prima av nedsättningar...

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
Varför är det så fruktansvärt intressant att wheela??

Går det att wheela, kommer det av sig självt när du är ute och kör! Det är väl för fasen inget man lägger ner en massa tid och kraft på. Men om du inte kan hitta något roligare att göra på hojen än att wheela, så kommer ett tips här:
Dreva om, och jag lovar att den kommer att lätta fram!

Tycker att det är lite moppefucko-varning på sådana här trådar... :hihi Men det är ju min högt personliga åsikt och därmed inget att fästa sig vid.

DenniZ

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
FZR 1000
Den är borrad till 1260cc+det sitter exsportkammar i,jag kör ifrån dom flesta sporthojjarna till 150km/h men sen blir jag ifrån åkt.men ja är inte så sugen att andvända kopplingen.det slits så mycket.... :banana :banana

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
DenniZ skrev:
Den är borrad till 1260cc+det sitter exsportkammar i,jag kör ifrån dom flesta sporthojjarna till 150km/h men sen blir jag ifrån åkt.men ja är inte så sugen att andvända kopplingen.det slits så mycket.... :banana :banana

Dreva om då...

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
DenniZ skrev:

min var borrad1168 o jag hade inga probs på ettan iaf..
:tummenupp
skit bakom spakarna
:rofl
ne jag är ingen expert men varva upp till vridet släpp av snabbt o vrid på igen så kommer den nog ganska fint :yoparty

DenniZ

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
FZR 1000
ja då e de bara ut och prova,tänkte åka köpa framdrev idag ska ja dreva ner 1-2-3kugg??

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Uuuuiiiiilliiiiii är utdaterat... Det är bara SÅÅÅ mycket 2004 över det.. Numera skall man skrapa knäpuckarna på allmän väg för att räknas som tüff..

:rolleyes:

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
foobar skrev:
Varför är det så fruktansvärt intressant att wheela??

Går det att wheela, kommer det av sig självt när du är ute och kör! Det är väl för fasen inget man lägger ner en massa tid och kraft på. Men om du inte kan hitta något roligare att göra på hojen än att wheela, så kommer ett tips här:
Dreva om, och jag lovar att den kommer att lätta fram!

Tycker att det är lite moppefucko-varning på sådana här trådar... :hihi Men det är ju min högt personliga åsikt och därmed inget att fästa sig vid.

det är jäääkligt kul :)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
med din hoj ska man inte wiiila...
man ska gliiiida :tummenupp

sänk den oså för ett riktigt coolt utseende.
är de stora runda lampan o runda instrumenten?

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
DenniZ skrev:

Detta är en antikrundan hoj o ska inte lekas med!. Köp en ny hoj som har dom rätta förutsättningarna om du nu vill leka! :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...