Maxout
Mr
gjorde min officiellt första wheelie idag kom säkert hela 30cm från asfalten. *överlycklig...* blir inte å öva mer på ett tag,, men ja är iaf av med oskulden :kocko
MikkE skrev:din rubrik lät som något annat
edit.. grattis!
har du nån adress å skicka den till?DJM skrev:ojoj, kan jag få din autograf nu? snälla?
MostWanted_NKPG skrev:har du nån adress å skicka den till?
MostWanted_NKPG skrev:gjorde min officiellt första wheelie idag kom säkert hela 30cm från asfalten. *överlycklig...* blir inte å öva mer på ett tag,, men ja är iaf av med oskulden :kocko
Skicka ingen autograf! Jag har massor av folk som är på och vill åka med mig för att jag är så bra på att slanga, minst 40 cm upp och kanske 3-4 meter långt, och man blir aldrig av med demMostWanted_NKPG skrev:har du nån adress å skicka den till?
DJM skrev:aa här, jagvillhadinautografvägen 66
MostWanted_NKPG skrev:gjorde min officiellt första wheelie idag kom säkert hela 30cm från asfalten. *överlycklig...* blir inte å öva mer på ett tag,, men ja är iaf av med oskulden :kocko
nomolas skrev:ja du var ju kul
TALLE skrev:Grattis!!
skoj skoj!! iof lärde jag mig att slanga första dagen jag köpte min hoj.. o hade aldrig kört hoj förr.. men men..
men det är roligt att du lyckades.. för nu gör jag nästan inget annan än att åka på baken
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|