Wilcan kan själv

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Riddick, sofiiiii, wilcan & satanja besöker sjöborakan med RR:) På vägen kommer Wilcan på att han måste tanka. Sagt och gjort!

Men eftersom vit text smälter in i svart när man är färgblind (eller hur va det wilcan?) så visade det sig att det inte blev alltför enkelt för lilleman!

BILDBEVIS!!!!!

DSC00804.JPG

DSC00805.JPG

DSC00813.JPG

Wilcan - vår egen profil på Sporthoj.com.......

P S Eg är väl diesel en psedonym för raketbränsle ;)

Har också lyckats med detta en gång:banana, fast i en celica från 84. Bilen gick ungefär som innan men rök nåt så in i helvete:tummenupp

Men då vet vi det till nästa gång, Wilcan får ha en handledare när han tankar på pump:glömdet

Nice, har du kvar bränslet eller fick bonden det? Kunde behövt det till min lastbil sen när jag börjar jobba igen =)

gött wilcan! ;) hade jag varit med hade jag dött DIREKCT!!! (av garv d.v.s.) :P

jag tycker synd om dig wilcan, men jag kan inte rå för det! så jäkla klockrent misstag! :D

Heheeh sjuuukt skoj, synd man inte fick uppleva de live igår kväll :D väldigt synd om dig ändå wilcan !
Men duu....fråga någon som har koll nästa gång ;)

hahahaha.. vafan wilcan.. okey att du e färgblind, men du kan väl läsa ?

men detta är nog nått du aldrig glämmer, så du kommer kolla en extra gång i fortsättningen.

l

Det va länge sen jag skrattade så mycket medans frukostgröten försökte sväljas ner :D

Tack för att du offrar den för oss andra, Wilcan! :tummenupp

\\ aste

Men du wilcan... Du vet att diesel och bensin åtminstånde LUKTAR olika??? Nu får du ditt straff för du trackar alla med Beemveee =) PS: Håller med digg till 100% Phille, Jag hade nog dött av garv med. Speciellt efter att se dig garva, du har en sån tendens att skapa en kedje-reaktion när du flabbar :P

Sorry Wilcan, men FYYY Saaaatan va detta fick mig att skratta.. Kan knappt svälja ner kaffet!! :rofl:2cool:skrattaåt:hoppa
Du är bara för grym!! Skön snubbe!! Du vet att vi tycker om dig! :krama
Borde nästan bjuda dig på en kebab för att tacka för ett gott skratt! :)

Men klart man väljer det som är billigast eller hur va det?? :)

Ännu en gång!! hahahaha :yoparty :Bugar

Hahaha! :D

Helt ärligt drömde jag något i natt om att tanka fel bränsle i nåt fordon. Måste ju haft med detta att göra... ;)

Nyheter
Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj