alf_ulf skrev:Hej nån som vet om man kan byta skin i windows 2000?? Skulle va lite roliga me ett nytt skin...
foobar skrev:Varför inte installera Linux istället? Om du vill ha ett snyggt GUI, kan jag rekommendera dig att skrota Windows...
alf_ulf skrev:Fukar alla spel på linux??
foobar skrev:Varför inte installera Linux istället? Om du vill ha ett snyggt GUI, kan jag rekommendera dig att skrota Windows...
Vilken tur att de är i rätt forum dåHanneZ skrev:Ni är OT!
håkan skrev:För att man inte kan titta på filmer från ketogan när man kör linux....
wmv filer funk int....
och alla spel som funkar i windogs.. funk int i linux
//Håkan
*note, admin på sveriges näst största unix häck*
Ja, du får en boot manager automatiskt när du installerar Linux på en maskin där Windows redan finns.alf_ulf skrev:Kan man ha båda linux å windows inne??
Zormin skrev:Ja, du får en boot manager automatiskt när du installerar Linux på en maskin där Windows redan finns.
När datorn bootar får man upp en lista över vilket OS man vill köra. Skitenkelt.alf_ulf skrev:Ok men hur väljer man vilker op man ska starta me??
Zormin skrev:När datorn bootar får man upp en lista över vilket OS man vill köra. Skitenkelt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|