WORD!!!!Wargen skrev:90cc
alltså ingen moppe
och snälla lägg ner och väx upp FFS
WORD!!!!Wargen skrev:90cc
alltså ingen moppe
och snälla lägg ner och väx upp FFS
Ljunghusen skrev:
lasse kongo skrev:vill också ha en systemkamera
Ljunghusen skrev:och sen vill du ha ett teleobjektiv för att komma nära, och ett macro för att fota blommor, och ett porträttobjektiv, och en ljusstarkt telezoom, fler minneskort, bättre fotoskrivare, större ryggsäck.... köp ingen systemkamera
Men den stora skillnaden är vem som är bakom sparkarna Det går att ta bra bilder med en vanlig kamera om man vet hur man gör, men om man kan använda systemkameran så är den ljusår bättrelasse kongo skrev:haha du kanske har rätt men bilderna blir fan skit bra med en såndan kamera
prulle skrev:Nice! Fan du e ju bra på det där.. Fast det ska vara enduro.
haha lyckat sporthoj is the shit när det gäller snöMr Helmut skrev:#Citera INTE långa texter.
kanske inte så skön bild men efter min tur i dag på ca 50 meter från yamahacenter till garaget, ingen trevlig tur. Slutade med att jag körde fast i en 1decimeter hög snö vall.
Cyren skrev:Men den stora skillnaden är vem som är bakom sparkarna Det går att ta bra bilder med en vanlig kamera om man vet hur man gör, men om man kan använda systemkameran så är den ljusår bättre
H4 skrev:Detta har man hållt på med på sistone:
Bakhjulet är färdigt, nu ska det baras slipas för att ta bort stenskott och sen poleras. Sen har jag även framhjulet kvar.
ZX7:an ska bli pimp med polerad ram också
najs ska du inte polera hela hjulet? fast de är rätt mycket jobbH4 skrev:Detta har man hållt på med på sistone:
Bakhjulet är färdigt, nu ska det baras slipas för att ta bort stenskott och sen poleras. Sen har jag även framhjulet kvar.
ZX7:an ska bli pimp med polerad ram också
minirider skrev:
fyfan! fan vilket resultatH4 skrev:Ser ni den där lilla tunnan till höger om hjulet?
Det tar bort lacken. Pensla på 2-3 gånger och låt det verka cirka 3-4 timmar. Sen är det bara att ta bort färgen.
Lätt som en plätt. Eftersom hjulet är lite skadat så ska jag slipa, men det hade nog inte behövts annars som ni ser. Man hade nog kunnat få upp glansen med diverse pastor och autosol Ytan är finfin under lacken.
Nä, ska inte polera hela fälgen. Ska låta mitten vara, det blir
Så här kommer det att bli:
Själva njutningen är att lägga ner tid på hojen och sen se resultatet. Jag har inget att göra om vintrarna heller
Leksaksmoped?NSR_MAN skrev:leksak
lasse kongo skrev:haha du kanske har rätt men bilderna blir fan skit bra med en såndan kamera
H4 skrev:Håll dig till vanliga digitalare. En bra digitalkamera för cirka 4 lök är inte mycket sämre än en dslr. Jag köpte mest en D50 för att man kan köra på riktigt höga isotal med lite brus. Dessutom är den mer mångsidig med utbytbara objektiv. Sen får man även det korta skärpedjupet som man saknar på en vanlig digitalare.
Det är klart att en DSLR tar bättre bilder, men tro inte att den tar så jävla mycket bättre bilder än din "sketna" digitalare. Jag gick ifrån en DX6490 och jag kan säga att det inte är så stor skillnad mellan den och D50. Den tydligaste skillnaden är bara vid högre iso.
Men som sagt, vill du ha mångsidighet så ska du skaffa en dslr. Dessutom är de så mycket snabbare också
Ljunghusen skrev:Visst har systemkameror potential, men det kräver mycket kunskap och erfarenhet för att knäppa bra bilderas
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|