wooohooo rökförbud..

va tycker du om förbudet?

• Antal röstningar
    0

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Galne Dansken skrev:
Det är ju redan ett brott - ifall du principielt betaler för det :arsele (ex. ger en drinxx :tungan )

Jag anser att tjejer som är ute och raggar drinkar är inget att ha... Men sen är det ju så att såna killar som mig raggar något annat... Och jag är nog inte heller något att ha...

// #35 Score

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000
Hmmm... Joo, visst e det skönt att slippa andas röken.... MEN hur kul e det att gå ut me polarna om de ska behöva springa ut o in hela tiden för att röka?! Eller tjejen man raggar på o som bara e såååå röksugen..?! Teori e en sak o då e det ju jäkligt skönt att slippa som sagt... Men visst blir det kaos me alla som vill ut o in, vid garderoben o vid insläppet...
O som sagt, när man har som roligast så ska 3 pers i gänget ta sig ut för att få röka en cigg...?!?! *hmmmm*

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
de behöver aldrig gå ut........

Stället ks ha ett litet rum eller annan avgränsningn där man kan röka.. :tummenupp

KIRE

Guest
Riktigt bra med förbud :fakta

Jag ska inte behöva lida för att nån annan jävels höga nöje :4skrika

Massor av studentställen har ju förbud och det fungerar utmärkt.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Ja men det är ju lysande! :yoparty

Var i New York i höstas och där hade dom precis samma förbud, funkade bra, folk puffade utanför istället och gissa om man var förvånad att kunna käka utan att tugga rök, att vakna dagen efter med vetskapen om att man varit ute och faktiskt kunna använda samma kläder UTAN att dom luktar rök! Mycket märkligt...

Förstår om rökarna inte gillar det men vi som INTE röker och faktiskt tycker det är äckligt och luktar illa, att man går ifrån ställen som dimman ligger tät på - vi är vinnarna! Jag vill inte vara passivrökare och stinka gammal huggormdisel dagen efter. Jag vill inte få sämre hälsa och tycka det är otrevlig att vara ute för att folk röker :fatta!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Spela om pengar får man inte. Lösaktiga kvinnor med ekonomiskt sinnelag får man inte hålla på med. Hembränning åker man på kåken för. Och nu skall man inte få ta sig en ciggis heller. Fan, vad är det för mening med livet?

Hoppas de chockhöjer försäkringspremierna i vår.

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Shitbreak skrev:
Kan vi inte införa diktatur åxå???..... :kocko

Tycker du att införandet av nya lagar är ett steg mot diktatur? :kocko

Reagerade du likadant när lagen som förbjuder spridandet av barnporr på internet skrevs in i lagboken? :kocko

Kanske tur för dig att vi inte inför en lag mot dumhet... :D

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Bingo skrev:
Spela om pengar får man inte. Lösaktiga kvinnor med ekonomiskt sinnelag får man inte hålla på med. Hembränning åker man på kåken för. Och nu skall man inte få ta sig en ciggis heller. Fan, vad är det för mening med livet?

Hoppas de chockhöjer försäkringspremierna i vår.
Hemma i ditt vardagsrum får du ju röka hur mycket du vill så du står nog ut de där fyra timmarna per vecka du tillbringar på krogen.... :stop

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
hp skrev:
Hemma i ditt vardagsrum får du ju röka hur mycket du vill så du står nog ut de där fyra timmarna per vecka du tillbringar på krogen.... :stop
Du vet ingenting om rökning. Sprit och rökning hör ihop som sporthoj och överskridande av hastighetsbegränsningar. Hemma snusar jag.

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Det är lugnt, lär ju blomma upp en hel del svartklubbar efter det där införs sen kan ju renlevnadsmänniskorna stå på halvtomma uteställen och dricka alkoyoghurt och prata gin-sengtabletter lr nåt. :tummenupp

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Score skrev:
Ska vi förbjuda den kvinnliga rasen ute då oxå eller? För varje gång när jag är ute och festar så vaknar jag och det luktar fit*a!!! :tuttar

Man dör la fan inte av lite passiv rökning... Det är ju bara bra för kroppen :hihi

#35 Score

Du har tur du(?), luktar bara så när du varit ute....

/M

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Om man inte är upptagen med att röka kan man dricka mer :fakta

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Men hallå!! Finns det inget alternativ för oss som tycker det är bra med rökförbud..? "inte en dag för sent" :confused: Jag tycker det är många dagar för sent..

Jag hoppar över röstningen men skriver här istället:
:banana Äntligen!! :banana
Hatar att stinka rök från topp till tå när man kommer hem! Och sen måste man byta sängkläder eftersom de luktar rök efter man legat i dem en natt. Blä!! :zpy

Och det är ju faktiskt ingen som förbjuder rökning i allmänhet så ni som snackar om diktaturfasoner kan ju ta å kamma er... :rolleyes:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Underbart förslag. nu slipper man lukta äckligt när man kommer hem och alla med astma får chansen att gå ut på krogen istället för att sitta hemma.
:yoparty

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kajlyl skrev:
Hett tipps är att det faktiskt funkar på krogen också...

p.s. se bara till att du inte har en stor jävel inne om du ska gå fram till blondinen vid baren eller liknande ;)
Du vet ingenting om rökning. Om snus funkar så betyder det bara att man inte har supit tillräckligt.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...