Japp det är verkligen hög spänning, men det känns som att Toprak alltid reder ut det, medans Rea tappar eller vurpar när han försöker hänga på i tempot, och Redding mer utvärderar risk/gain.MotoGP i all ära men i år har WSBK gett mer att titta på och det säger jag inte för att MotoGP har varit dåligt på något vis. Shit pomfritt vilka fighter dom har.
Kul att tillhöra minoriteten här på SportHoj som också tycker så!Många som gillar wsbk i år och det har varit episkt så långt
"I love watching WorldSBK… one of the best fights!" – MotoGP™ stars on epic WorldSBK title duel
Fabio Quartararo, Brad Binder and Valentino Rossi headline the MotoGP™ riders’ praise on what has been a thrilling WorldSBK seasonwww.worldsbk.com
Japp, det blev ytterligare en nagelbitare,Nu har jag kollat även på andra tävlingen och det var VÄLDIGT underhållande!
Mjae kanske men det kan man säga om Toprak med i såfallär det bara jag som tycker Rea kör jäkligt hårt kring toprak dom senaste 2 racen.. klart att han känner att han måste om men han bombar verkligen fullt i tajta situationer och det var flera omkörningar där han/toprak fick sitta upp.. nästan så han försöker forcera fram en crash/avkörning.. ?
gillar iof hård fighting på banan så jag klagar inte men höjde lite på ögonbrynet vid flera tilfällen faktiskt..
Hmm om man summerar andra halvan av den här säsongen så har wsbk varit bra mkt mer sevärt och spännande än MotoGP men different folks different strokes.Kan dock inte säga att jag tycker att det är i närheten av spänningen jag känner för Motogp idag. Förut var ju wsbk det mästerskapet som bjöd på mer fighter och racevinnare men jag tycker inte det stämmer längre då nivån på förare och teamen överlag höjts markant i mgp.
Ja, kommer man sent in i filmen kanske man inte förstår vad som händer!är det bara jag som tycker Rea kör jäkligt hårt kring toprak dom senaste 2 racen.. klart att han känner att han måste om men han bombar verkligen fullt i tajta situationer och det var flera omkörningar där han/toprak fick sitta upp.. nästan så han försöker forcera fram en crash/avkörning.. ?
gillar iof hård fighting på banan så jag klagar inte men höjde lite på ögonbrynet vid flera tilfällen faktiskt..
Mjae kanske men det kan man säga om Toprak med i såfall
Spola fram till ca 55 sek om inte direkt länken funkar
Varför måste de stå emot varandra? Jag har ett motorcykelintresse där det får finnas fler färger i paletten.Hmm om man summerar andra halvan av den här säsongen så har wsbk varit bra mkt mer sevärt och spännande än MotoGP men different folks different strokes.
Superbike vm kördes på Anderstorp det året ersatte roadracing vm. Fantastisk ljudkuliss när duccarna drog iväg i starten.Ja, kommer man sent in i filmen kanske man inte förstår vad som händer!
Toprak har tagit för sig ett bra tag så till slut måste de andra också göra det...
Varför måste de stå emot varandra? Jag har ett motorcykelintresse där det får finnas fler färger i paletten.
Kawasaki firade med att hedra Scott Russel och GPZ 900
Both liveries will be a nod to the past with Rea running a livery inspired by the Kawasaki ZXR 750 H2 livery from Daytona in America, running with green, white and blue colours famously used by Scott Russell.
Lowes’ livery is inspired by the iconic movie Top Gun, featuring Tom Cruise, with the Kawasaki GPZ 900 featuring in the hit film from 1986.
Special liveries for KRT duo to mark the 125th anniversary of Kawasaki
The reigning Champions will mark the past, present and future with two special liveries at the Kawasaki Racing Team WorldSBKwww.worldsbk.com
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|