Ja, det var beklagligt att se så här tidigt på säsongen.he he, han säjvar och blir first losser i båda loppen
Ja, det var beklagligt att se så här tidigt på säsongen.
Okej om titeln varit inom räckhåll men att börja fega redan nu? Trist!
Checa är kung, vilken jävla fighter - jag har en ny favorit.
Med tanke på hans Donington-helg så förstår jag att han safeade då poängen var nödvändiga.Ja, det var beklagligt att se så här tidigt på säsongen.
Okej om titeln varit inom räckhåll men att börja fega redan nu? Trist!
Checa har alltid varit en favorit ända sedan han körde Fortuna Pons Honda i GP.Samma här, Checa is the shit! Att han sen redan tagit mer än hälften av poängen som han-som-förtjänar-att-vinna-vm gjorde förra året gör det ännu roligare
Samma här, Checa is the shit! Att han sen redan tagit mer än hälften av poängen som han-som-förtjänar-att-vinna-vm gjorde förra året gör det ännu roligare
Vem syftar du på i andra meningen - nyfiken.
Vad menar du nu?
Vad menar du nu?
Av någon anledning gillar jag inte Checa. Jag har oftast en anledning till varför jag ogillar någon, men inte Checa. Han är bara... Inte kul. Fast jag har aldrig trivts med spanjorer i toppen, utan att veta riktigt varför.
Vad menar du nu?
Av någon anledning gillar jag inte Checa. Jag har oftast en anledning till varför jag ogillar någon, men inte Checa. Han är bara... Inte kul. Fast jag har aldrig trivts med spanjorer i toppen, utan att veta riktigt varför.
Som jag sagt förut så är jag jävligt imponerad över hur Checa har kommit tillbaka. Det trodde jag inte då han satt på hondan innan och gjorde ganska mediokra resultat.
Sen om man gillar honom..?
Vet inte men jag hatar honom inte som man gör med max biaggi iallafall
Checa verkar ganska ödmjuk överhuvudtaget och åker ju inte medvetet i vägen för alla andra förare på kvalen å drygar sig i allmänhet som den självutnämnde "roman emperor" gör.
Så jag gillar´n! kör bra som fan å det är kul att se
Supersport har jag verkligen fått upp ögonen för, har inte följt det så mkt förut men det är riktigt kul racing där. Det går riktigt jävla snabbt i den klassen och det satsas verkligen fullt överallt och tätt tätt tätt, bra racing helt enkelt!
Mkt krascher denna omgången men mellan rödflaggorna så det var tätt och mycket bra krig om platserna, kul att se!
Hoppas Alex är med snart igen, top 10 som han har klarat någr ggr är inte kattskit i den serien...
Hoppas att det gick bra för Alex, han blev ju påkörd och ramlade men sen såg det ut som att han blev påkörde igen? Om jag såg rätt?
En förare bakom som var på väg mot honom när Alex låg på marken, han på hojen väjde men träffade Alex vid huvudet typ så visiret flög iväg, kunde ha gått riktigt illa!
(om det nu var alex, men någon var det iaf)
Nån som vet status på våran landsman?
Va väl någon framför som fick en highsider och alex kunde ej väja o åker in i hans hoj o glider på banan då kommer någon o kör på han i huvudtrakten.
Han hade väl brutit ett finger vad jag hörde.
Såg riktigt otäckt ut iaf
Hur kan han inte vara kul? Såg du race 2 från Assen?
...eller är det så att fjollan från Rom blev ägd...som svider?
Jag tycker Checa är lite som Barros och Rubens Barichello. Svårt att inte gilla dem, de är liksom så trevliga på något vis
Eller när han inte längre fick någon styrning i MotoGP. Överårig och utstött ur den familj där han växt upp och aldrig tagit någon titel. Tydligen lägger han själ och hjärta i att pensionera sig med en VM-titel – och ser ut att lyckas.Som jag sagt förut så är jag jävligt imponerad över hur Checa har kommit tillbaka. Det trodde jag inte då han satt på hondan innan och gjorde ganska mediokra resultat.
Checa är kung, vilken jävla fighter - jag har en ny favorit.
Den texten passar bra in på Biaggi ocksåEller när han inte längre fick någon styrning i MotoGP. Överårig och utstött ur den familj där han växt upp och aldrig tagit någon titel. Tydligen lägger han själ och hjärta i att pensionera sig med en VM-titel – och ser ut att lyckas.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|