*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Race 2 part I:
Du måste väl hört om honom förut?Den där chaz davies, han kommer bli en av de stora tror jag
Kanske ny favvo, hmm
Ja, han körde så pass hårt i SSP att han inte gick att missa. Orutin att missa han mr Mullsjö.Du måste väl hört om honom förut?
Checa kraschade från en ledning på två sekunder ungefär.
Har hållit ett öga på honom sedan han körde 250 för Aprilia Germany 2003, han vann ju tex, Daytona 200 när Josh Hayes blev diskad för att teamet petat i en polerad vev i Hayes Honda.Ja, han körde så pass hårt i SSP att han inte gick att missa. Orutin att missa han mr Mullsjö.
Visades inga bilder men antagligen framhjulssläpp eftersom både hoj och förare såg ok ut.Tack.
Ingen allvarlig krasch hoppas jag?
Tolkningsfel av er
Nej, knappast att jag missat honom, men jag menar i Superbike! Kanske även i GP
Ja, han körde för D´Antin Ducati 2007 efter att Guintoli kraschat bort Hoffman på Laguna Seca, Davies var på plats för att köra i AMA och fick hoppa in på lördagen i MotoGP.Han har ju faktiskt redan kört några motogp-lopp för Ducati var det väl för några år sedan?
Hayes är ju betydligt starkare än andra AMA förare men Checa körde 1.47.8 i race två så han var en bit ifrån ändå.AMA Pro Superbike var iaf underhållande
Josh Hayes 1,49.4 var lika snabbt som Haslams bästa tid i race 2, där han kom 8:a, och bara 0.5 sekunder ifrån de bästa varvtiderna i race 2. Imponerande!
Hur var det nu med trimningen i AMA, får de göra lika mycket som i WSBK?
Om nej så hade varit spännande att se tiderna i WSBK med Dunlop.
Men Checa körde ju bevisligen över sin förmågaHayes är ju betydligt starkare än andra AMA förare men Checa körde 1.47.8 i race två så han var en bit ifrån ändå. De får inte trimma lika hårt som i WSBK, vet inte de exakta skillnaderna men de finns där.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|