WSBK Monza 12/5

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
P€RRA;5814143 skrev:
Du kanske till och med får offra ett par minuter av semestern på 10 veckor? ;)

Du Perra, det är såååååååå himla kass, arbetsgivaren förväntar sig att vi ska jobba BÅDE några dagar efter ungarna gått hem OCH några dagar innan de kommer i höst! Så jevla dåligt!!!! Så det är BARA 8-9 veckor nuförtiden!!!! Värdelöst!:huvet

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Du Perra, det är såååååååå himla kass, arbetsgivaren förväntar sig att vi ska jobba BÅDE några dagar efter ungarna gått hem OCH några dagar innan de kommer i höst! Så jevla dåligt!!!! Så det är BARA 8-9 veckor nuförtiden!!!! Värdelöst!:huvet
Fy fan! Ni får strejka helt enkelt! :banana

(Men gör det för guds skull på lunchen, som transportarbetarna...)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
P€RRA;5814197 skrev:
Fy fan! Ni får strejka helt enkelt! :banana

(Men gör det för guds skull på lunchen, som transportarbetarna...)

Eller byta jobb! Vad gör du? Du är ju aldrig mer än 2 minuter bort från att kommentera något på SH?!? För mig är det faktiskt OMÖJLIGT under vissa tider att finnas tillgänglig för fansen på SH, just för jobbets skull, men ditt jobb verkar himla bra, du verkar ha semester jämnt och ALLTID ha tid med SH oavsett tid på dagen/dygnet. VAd gör du, vad ska jag omskola mig till?

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR

Ropen skalla, tio veckor åt alla!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
P€RRA;5814347 skrev:
Skaffa dig ett jobb där du sitter framför datorn hela dagen :)

Hmmmm... men jag trodde att alla programmerare, datatekniker ochfanallasomsitterframförendatorheladagarna JOBBADE när de sitter vid datorn??? Men du menar alltså att själva JOBBET är att SITTA vid datorn, inte att göra något vettigt?

Hallå, var omskolar man sig, jag vill också ha ett jobb som gör att jag och Perra kan sitta och kasta glada häcklingar på varandra JÄMNT! Hallå, numret till Komvux!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
P€RRA;5814513 skrev:
Javisst! Och bra betalt är det också :D

Jafifan alltså, vissa har det bra! Jaja, om två veckor har jag 9 veckor på mig att sura på heltid, och då, FIFAN vad det ska suras! 24/7!!!
mozz

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Nio veckor känns lite i underkant, det är ju knappt dubbelt så mycket som för en vanlig Svensson :(

Glöm inte att strejka! :yoparty

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Håller du fortfarande på att titta på Monza? Du vet att de har redan kört en runda till på Donington? :)

Men HALLÅ!!!!!!!!:7peta:7peta:7peta HAr du inte följt min och Perras dialog/diskussion/tjöt/tjôt om vem som har mest/minst tid att kolla på racing? För f-n, här KÄMPAR man som tusan för att få RR-världen att fatta att det är SYND om oss lärare som BARA har 9 veckor ledigt på sommaren (och två veckor vid jul, och en i februari. Och en vid påsk(höll på att glömma!!!)), och så lyssnar du inte!!!! Skäms!

Så, nej, jag har inte hunnit. Och jag förväntar mig att du eller Gustav lägger in en TYDLIG anvisning om VAD vi superstressade hårt arbetande lärare ska kolla på i Donington-racen, för att JAG inte spilla tid med att kolla på "vanlig" racing! I want star quality!!! Ordna! Tack!:tummenupp

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Men HALLÅ!!!!!!!!:7peta:7peta:7peta HAr du inte följt min och Perras dialog/diskussion/tjöt/tjôt om vem som har mest/minst tid att kolla på racing? För f-n, här KÄMPAR man som tusan för att få RR-världen att fatta att det är SYND om oss lärare som BARA har 9 veckor ledigt på sommaren (och två veckor vid jul, och en i februari. Och en vid påsk(höll på att glömma!!!)), och så lyssnar du inte!!!! Skäms!

Så, nej, jag har inte hunnit. Och jag förväntar mig att du eller Gustav lägger in en TYDLIG anvisning om VAD vi superstressade hårt arbetande lärare ska kolla på i Donington-racen, för att JAG inte spilla tid med att kolla på "vanlig" racing! I want star quality!!! Ordna! Tack!:tummenupp

Andra SBK var bättre än första, såg inte WSS och det var som sagt ingen STK där (förutom BSB då). Så, nu kan du sätta igång :)

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600

Glömde du höst/skördelovet medvetet? ;)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...