Någon som vet varför Gino Rea blev diskad i supersport?
Hittar inget på hemsidan.
Såg inget uppenbart under själva racet.
Har faktiskt kört 7-8 varv där, på GP-slingan.Åh vilken bana, där måste man köra innan hjälmen läggs på hyllan!!
Men vad gjorde Corser under helgen. Massvis med krascher, tre stycken väl. Trycker förare av banan osv. aldrig sett Corser så off.
Jag har kört MiniMoto ett kvarts varv på Nürburgring och ett kvarts varv på Donington, ner för Craner Curves.Har faktiskt kört 7-8 varv där, på GP-slingan.
Var på plats i helgen med min polare Blondell på forumet! HELVETE VAD DOM KÖR!! Åh vilken bana, där måste man köra innan hjälmen läggs på hyllan!!
Har faktiskt kört 7-8 varv där, på GP-slingan.
Å var faan e rapporten om vad som hände, vem hånglade med vem och vilka VIP-tält hade bäst bubbel å sånt viktigt?
Var e alla coola intervjuer med Biaggi o grabbarna?
Man bara undrar om du gjorde nåt vettigt liksom...
fÖRBANNADE JÄVLA K*KEurosport. Det är sällan va som dom drar över på tiden och sliter i hojarna. Fy fan nu blir det hatmail till dom.
Äckel! Var det så fränt som det ser ut!? Allt jag kan kontra med är Portimao, PLUS, att JAG, skjutsade Shakey Burns tillbaka till depån under super pole, och ja, jag var med på TV
Inga kommentarer...
Inte illa.Jag har kör...ner för Craner Curves.
Ja, lika fränt. Snabb så in i helvete, som alla riktiga GP-banor. Löjligt bred, löjligt jämn och man kände sig lätt löjlig. Ovärdig. Att damma förbi start och mål med enorma läktare och glasfasader som döljer det internationella jetset:et är lite annorlunda jämfört med...Sviestad.Äckel! Var det så fränt som det ser ut!?
Och ändå så mycket mer underhållande än MotoGP där de kör sina varv i en lång rad ungefär som en SMC-utflykt.... Att WSBK är en gärdsgårds-serie bevisas ju av att Biaggi får en titel till som inte räknas
Du har inte sett helgens WSBK-race va?Och ändå så mycket mer underhållande än MotoGP där de kör sina varv i en lång rad ungefär som en SMC-utflykt.
Nej, var det lika tråkigt som MGP brukar vara?Du har inte sett helgens WSBK-race va?
Jag föredrar MotoGP av någon konstig anledning oavsett hur tråkiga racen är, men ja, helgens två WSBK-race var ungefär som att se färg torka.Nej, var det lika tråkigt som MGP brukar vara?
Jag föredrar MotoGP av någon konstig anledning oavsett hur tråkiga racen är, men ja, helgens två WSBK-race var ungefär som att se färg torka.
De två AMA Superbike-racen från NJ var bättre och riktigt spännande.
Ser fram emot BSB nästa helg, där brukar det hända grejer!
Ser fram emot BSB nästa helg, där brukar det hända grejer!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|