sandstream
Guest
Någon som kan berätta vad det handlade om?...and even when a certain American rider had him pinned by the neck to the side of a motorhome a few years ago.
Någon som kan berätta vad det handlade om?...and even when a certain American rider had him pinned by the neck to the side of a motorhome a few years ago.
Tycker attityden är underbar.
Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.Undrar om d e lika underbart för ett Max fan när just den attityden mynnat ut i kända resultatet som konfliktmakare o problembarn i depå, samt att just den attityden möjligen spoljerat ett stort vm guld i kungaklassen för Max. Tror att d kostar för mkt att ligga på just en sån nivå under en karriär o ingen e oersättlig i ett stall o d gäller såklart också Max.
Ja, det är verkligen en grymt skön inställning att "harva" runt i 250 och inte våga ta steget upp till 500Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit
2767716Ja, det är verkligen en grymt skön inställning att "harva" runt i 250 och inte våga ta steget upp till 500
Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.
Det kommer varken du, jag eller någon annan vettig människa förstå.Eller som det oxå kallas, en parentes. Enligt en del här på forumet så rankas till o med ett VM guld i MotoGp särskilt högt längre! Så vad är att komma med 250cc o runner-up??
Jag har inte läst hela tråden men Biaggi kommer att vinna. Det vet jag med säkerhet. Och han kommer att vinna i stor stil.
Håller med men man ska nog inte räkna bort Corser och personligen tror jag att Toseland kan bli lite av gubben i lådan.givetvis kommer det att stå mellan Bayliss o Biaggi....
Vad pratar vi om? Pajkastning i depån är d enda jag kan se att den mannen har en framtid i..
Färjestad borde begära ned sig i Allsvenskan; vilken svit av "SM-guld" man skulle samla på sig. Vilken merit.Ja, det är verkligen en grymt skön inställning att "harva" runt i 250 och inte våga ta steget upp till 500
Nicky Hayden - 1 st. MotoGP-titelAtt Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.
Wow. Ett nyskapande inlägg av valmers, eller vänta nu......2780181Färjestad borde begära ned sig i Allsvenskan; vilken svit av "SM-guld" man skulle samla på sig. Vilken merit.
Nicky Hayden - 1 st. MotoGP-titel
Max Biaggi - 0 st. MotoGP-titel
Vad kostar anmälningsavgiften till WSBK och vad ingår??
Vad kostar WSS - där ingår alla däck till tävlingar och officiella tester..... Är det samma deal i WSBK?
Någon som vet? Axxexs?
Lånet? Ska de ha tillbaka de slutkörda däcken?Är det inte nånstans runt 180.000 SEK för WSS, ungefär? Då ingår lånet av dom enhetsdäcken i den startavgiften.
Lånet? Ska de ha tillbaka de slutkörda däcken?
Fan, jag som hade tänkte sälja min däck nästa år till gatåkareJepp. Inga däck får tas ut från serien. Alla måste lämnas tillbaka. Även dom som inte används.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|