WSBK & WSS - Silly Season 2008

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tycker attityden är underbar. :D

Undrar om d e lika underbart för ett Max fan när just den attityden mynnat ut i kända resultatet som konfliktmakare o problembarn i depå, samt att just den attityden möjligen spoljerat ett stort vm guld i kungaklassen för Max. Tror att d kostar för mkt att ligga på just en sån nivå under en karriär o ingen e oersättlig i ett stall o d gäller såklart också Max.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Undrar om d e lika underbart för ett Max fan när just den attityden mynnat ut i kända resultatet som konfliktmakare o problembarn i depå, samt att just den attityden möjligen spoljerat ett stort vm guld i kungaklassen för Max. Tror att d kostar för mkt att ligga på just en sån nivå under en karriär o ingen e oersättlig i ett stall o d gäller såklart också Max.
Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.

:tungan

Last edited:

sandstream

Guest
Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit :tungan
Ja, det är verkligen en grymt skön inställning att "harva" runt i 250 och inte våga ta steget upp till 500 :tummenupp

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.

Eller som det oxå kallas, en parentes. Enligt en del här på forumet så rankas till o med ett VM guld i MotoGp inte särskilt högt längre! Så vad är att komma med 250cc o runner-up??

Last edited:

sandstream

Guest
Eller som det oxå kallas, en parentes. Enligt en del här på forumet så rankas till o med ett VM guld i MotoGp särskilt högt längre! Så vad är att komma med 250cc o runner-up??
Det kommer varken du, jag eller någon annan vettig människa förstå.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag har inte läst hela tråden men Biaggi kommer att vinna. Det vet jag med säkerhet. Och han kommer att vinna i stor stil.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jag har inte läst hela tråden men Biaggi kommer att vinna. Det vet jag med säkerhet. Och han kommer att vinna i stor stil.

Vad pratar vi om? Pajkastning i depån är d enda jag kan se att den mannen har en framtid i..

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
givetvis kommer det att stå mellan Bayliss o Biaggi,
jag hoppas som vanligt på Nitro-Nori men det skulle vara en sensation med årets startfält

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ja, det är verkligen en grymt skön inställning att "harva" runt i 250 och inte våga ta steget upp till 500 :tummenupp
Färjestad borde begära ned sig i Allsvenskan; vilken svit av "SM-guld" man skulle samla på sig. Vilken merit. :rolleyes:

Att Biaggis attityd inte funkar ser man tydligt på hans resultat. Världsmästare i 250 fyra gånger och runner-up i 500/MotoGP två gånger har nästan alla varit.

:tungan
Nicky Hayden - 1 st. MotoGP-titel

Max Biaggi - 0 st. MotoGP-titel

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2780181 Färjestad borde begära ned sig i Allsvenskan; vilken svit av "SM-guld" man skulle samla på sig. Vilken merit. :rolleyes:

Nicky Hayden - 1 st. MotoGP-titel

Max Biaggi - 0 st. MotoGP-titel
Wow. Ett nyskapande inlägg av valmers, eller vänta nu......

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Vad kostar anmälningsavgiften till WSBK och vad ingår??

Vad kostar WSS - där ingår alla däck till tävlingar och officiella tester..... Är det samma deal i WSBK?

Någon som vet? Axxexs?

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Neil Hodgeson ryktas till Yamaha France som teampolare till Shinichi Nakatomi. Man väntar bara på att få igenom en deal med en sponsor. Går den igenom så kommer Neil vara med fr.o.m racet på Donington 1 april.

Vad kostar anmälningsavgiften till WSBK och vad ingår??

Vad kostar WSS - där ingår alla däck till tävlingar och officiella tester..... Är det samma deal i WSBK?

Någon som vet? Axxexs?

Är det inte nånstans runt 180.000 SEK för WSS, ungefär? Då ingår lånet av dom enhetsdäcken i den startavgiften.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...