www.neukirchner.com, se upp!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
www.neukirchner.com
(mc-tillbehör etc)

Att beställa från denna sida verkade seriöst, men det tråkiha är att de verkar inte ha hälften på lager. Jag beställde lite prylar och dagen efter fick jag statusen "i bearbetning" (fast på tyska då hähä). Va bra tänkte jag, då kanske det skickas snabbt. Jag skrev ett meddelande med ordern om att de skulle kontakta mig ifall mina grejjer inte fanns. De gjorde inte det så jag väntade lite. Skrev sedan till dem och fick snabbt svar. "dina grejer blir inte tillgängliga förräns i slutet av november".
Vafan :4skrika
Från o med nu ska jag aldrig handla från nån sida med lagerstatus eller liknande. Fan! (det sura är att lite presenter till tjejen ingick i köpet, så där sabbade jag hennes födelsedag!)

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
morecore skrev:
2524792 www.neukirchner.com
(mc-tillbehör etc)

Att beställa från denna sida verkade seriöst, men det tråkiha är att de verkar inte ha hälften på lager. Jag beställde lite prylar och dagen efter fick jag statusen "i bearbetning" (fast på tyska då hähä). Va bra tänkte jag, då kanske det skickas snabbt. Jag skrev ett meddelande med ordern om att de skulle kontakta mig ifall mina grejjer inte fanns. De gjorde inte det så jag väntade lite. Skrev sedan till dem och fick snabbt svar. "dina grejer blir inte tillgängliga förräns i slutet av november".
Vafan :4skrika
Från o med nu ska jag aldrig handla från nån sida med lagerstatus eller liknande. Fan! (det sura är att lite presenter till tjejen ingick i köpet, så där sabbade jag hennes födelsedag!)

Jag fick alla mina prylar snabbt o billigt, när jag beställde i sommras :D .

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Neukirschner är skit.. de kommer aldrig få ett öre till av mig. De är fanemej snäppet värre än fc-moto. fc-moto kunde man iaf ringa & prata med.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Fick iaf pengarna tillbaka, 3dagar efter att de frågat mig om jag vill ta bort ordern. Duger väl.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Har bara gott att säga om dem.
Beställde stövlar och handskar,strax över 2000 kr billigare därifrån än här hemma för samma produkter.
Fick hjälp att maila/beställa på tyska av en kompis.Funka klockrent och tog inte många dagar att få hem grejorna,frakten kan man heller inte klaga över.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Tänkte köpa ett ställ från dom, men dom svarade inte ens på mitt mejl med frågor :va

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
tarmac skrev:
2557695 Tänkte köpa ett ställ från dom, men dom svarade inte ens på mitt mejl med frågor :va
De var ganska snabba med att svara på mina frågor angående min order etc.
Om jag ska beställa nått av dem ska jag maila o fråga dem om storlek/färg etc finns hemma innan man beställer...
Maiila igen o avsluta med att säga vilken mode+färg+storlek du vill ha, så att det finns hemma menar jag...

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!