Hur många änvänder sej av det denna tjänst www.poliskontroll.se ?
Jag har haft tjänsten en dryg månad och fått flera mess. Funka kanon tycker jag...
Jag har haft tjänsten en dryg månad och fått flera mess. Funka kanon tycker jag...
SuperMicke skrev:2311333Det måste ju vara utmärkt när man har varit ute och krökat och ska köra hem istället för att slösa bort pengar på taxi.
Kodax skrev:2311325Hur många änvänder sej av det denna tjänst www.poliskontroll.se ?
bs skrev:2311718
Det går ju redan nu att ringa till lokala myndigheten och ställa en fråga. Dom är skyldiga att svara.
Kodax skrev:2311325Hur många änvänder sej av det denna tjänst www.poliskontroll.se ?
Läser ni SMS när ni är ute och kör?
Eftersom informationen de tillhandahåller bygger på en tipstelefon så litar jag inte en sekund på dem vad det gäller vägarna här uppe i ödemarken Det funkar säkert bra nere hos er som bor på välbefolkade ställen.
Det går ju redan nu att ringa till lokala myndigheten och ställa en fråga. Dom är skyldiga att svara.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |