Kul att höra alla trevliga och glada komentarer i från bandagen, det värmer och ger mer energi till nästa
Och så en stor

till er deltagare, det såg under hela dagen väldigt säkert och diciplinerat ut ute på banan, vi noterade även en viss tempohöjningen fram på eftermiddagen, speciellt i den "snabba" gruppen.
Jag har efter körningen fått en del frågor med anledningen av kraven på hoj från några som tyvärr missade förra körningen.
Detta gäller:
Hojen ska vara i bra skick för aktiv körning tex. bromsar, däck, lager, kedja... samt att den skall vara Skattad o besiktigad, monterad regplåt är ett måste.
Att köra med rejskåpor på hojen för att spara på orginalet är helt OK, lyse är heller inget krav då det varken gör till eller från gällande säkerheten på banan.
Det vi bryr oss om är att alla ska ha kul, få så mycket bantid som möjligt samt även kunna få möjlighet att utvecklas som förare under en dag.
Jag hoppas och tror att det var något vi lyckades med senast.
Nu är det dags för nästa körning som är planerad till den 5 Juli (om två veckor)
jag hoppas att ni som är intresserade nu anmäler er snarast så att vi vet om det kan bli en körning till eller inte
glöm inte att tipsa kompisen.
Vi ses på banan.
K.S.D.R
Ola & Håkan.