www.RACETRACK.nu 2010 års banåkningar.

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Daytona 675
Toppendag i fredags! Den lever jag länge på. Mycket trevligt och bra arrangemang, Håkan och Ola (+ alla andra inblandade). Ses i augusti igen då vi är på MotoGP i Barcelona i Juli.

Thysken

Wookie1000
Gick med
19 Feb 2010
Hoj
Banhoj K7
Tack för en kanondag. Både jag o tjejen lyckades sätta personbästa tack vare de grymma instruktörerna :tummenupp

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Feedback...

Kul att höra alla trevliga och glada komentarer i från bandagen, det värmer och ger mer energi till nästa :tummenupp

Och så en stor :klappar till er deltagare, det såg under hela dagen väldigt säkert och diciplinerat ut ute på banan, vi noterade även en viss tempohöjningen fram på eftermiddagen, speciellt i den "snabba" gruppen.

Jag har efter körningen fått en del frågor med anledningen av kraven på hoj från några som tyvärr missade förra körningen.

Detta gäller:
Hojen ska vara i bra skick för aktiv körning tex. bromsar, däck, lager, kedja... samt att den skall vara Skattad o besiktigad, monterad regplåt är ett måste.
Att köra med rejskåpor på hojen för att spara på orginalet är helt OK, lyse är heller inget krav då det varken gör till eller från gällande säkerheten på banan.

Det vi bryr oss om är att alla ska ha kul, få så mycket bantid som möjligt samt även kunna få möjlighet att utvecklas som förare under en dag.

Jag hoppas och tror att det var något vi lyckades med senast.

Nu är det dags för nästa körning som är planerad till den 5 Juli (om två veckor)
jag hoppas att ni som är intresserade nu anmäler er snarast så att vi vet om det kan bli en körning till eller inte :tummenupp

glöm inte att tipsa kompisen.

Vi ses på banan.

K.S.D.R
Ola & Håkan.

Jocke E

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2009
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Kul att höra alla trevliga och glada komentarer i från bandagen, det värmer och ger mer energi till nästa :tummenupp

Och så en stor :klappar till er deltagare, det såg under hela dagen väldigt säkert och diciplinerat ut ute på banan, vi noterade även en viss tempohöjningen fram på eftermiddagen, speciellt i den "snabba" gruppen.

Jag har efter körningen fått en del frågor med anledningen av kraven på hoj från några som tyvärr missade förra körningen.

Detta gäller:
Hojen ska vara i bra skick för aktiv körning tex. bromsar, däck, lager, kedja... samt att den skall vara Skattad o besiktigad, monterad regplåt är ett måste.
Att köra med rejskåpor på hojen för att spara på orginalet är helt OK, lyse är heller inget krav då det varken gör till eller från gällande säkerheten på banan.

Det vi bryr oss om är att alla ska ha kul, få så mycket bantid som möjligt samt även kunna få möjlighet att utvecklas som förare under en dag.

Jag hoppas och tror att det var något vi lyckades med senast.

Nu är det dags för nästa körning som är planerad till den 5 Juli (om två veckor)
jag hoppas att ni som är intresserade nu anmäler er snarast så att vi vet om det kan bli en körning till eller inte :tummenupp

glöm inte att tipsa kompisen.

Vi ses på banan.

K.S.D.R
Ola & Håkan.

Hojen kommer men jag vet inte om jag eller meken kommer.
Det var väldigt lärorikt o roligt sist
/Jocke

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Jag är väldigt sugen, ska se hur det funkar med jobbet! Tack för senast!
Förövrigt ser jag fram emot kramen av Ola för att jag lyckas tjata dit 5 kompisar :D

jetson

Guest

Vad är senaste betalningsdatum för 5 juli?
Vill köra då, bara det inte ska regna satan (vet inte om ni kör vid regn iofs)

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
EN fråga:

Jag har en kompis som aldrig kört bana, kan han "ta" ett av mina pass?

Han han har åkt hoj i 20år och tävla i SM med Cart.
Mvh
//
Benny

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Hej alla gasglada killar o tjejer.
Jag har precis varit inne och kollat hemsidan, tyvärr måste jag meddela att som det ser ut nu så är vi alldeles för få anmälda för att det överhuvudtaget ska gå att genomföra detta arrangemang, om du vet med dig att du eller din kompis ska köra men inte anmält ännu så gör det nu så att vi ser hur många som kan tänkas dyka upp.

Vi kommer att ta ett definitivt beslut samt meddela detta under morgondagen.

Mvh,

// Ola

Last edited:

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
räknas jag som anmäld även fast jag inte har bitalt än?
strul med lön/internetbank! men är på G nu!

ska försöka ragga upp lite folk!

SjöKexet

seabiscuit
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Koreansk kombi
Jag har precis varit inne och kollat hemsidan, tyvärr måste jag meddela att som det ser ut nu så är vi alldeles för få anmälda för att det överhuvudtaget ska gå att genomföra detta arrangemang, om du vet med dig att du eller din kompis ska köra men inte anmält ännu så gör det nu så att vi ser hur många som kan tänkas dyka upp.

Mvh,

// Ola

Jag ger samma förslag som sist Ola, skapa en licens, alternativt en "oförsäkrad grupp". Är övertygad om att det inte kommer bli några problem med för dåligt deltagarantal. Vi som bor såpass långt bort att en kvällsträning blir för lite bantid letar ju med blåslampa efter heldagar på sviesta.

/Andreas

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Krockar nog tyvärr med LMS egna heldag på onsdag kanske? Jag hade missat att ni körde samma vecka, och har bara tagit ledigt en dag... Sorry... Men ser fram emot Augusti-åkningen!

BTW, sjökexet, det är väl inte du som är THE SJÖKEXET i P3? :D

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet

Mvh,

// Ola

Jag & min kamrat kommer med största sannorlighet, ska bara kolla med jobbet imorgon. (har semester denna vecka)

Mvh
//
Benny

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
Om jag inte skulle kunna haka den 5:e finns det nån chans att få tillbaka sina dollars då?
Förkyld som satan just nu men hoppas på att det går över.

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa