Närmaste som har bänk i närheten är väl avesta för dig..MjO skrev:2060738Kanske ska göra det jag också, men tills vidare vill jag ju inte att den ska gå för snålt, och 170 med slipon verkar vara rätt okej enligt många.
Kuben skrev:2060914Närmaste som har bänk i närheten är väl avesta för dig..
Marals76 skrev:2060900Hittar inte X-racing på nätet.. någon som har länk.
flipm0de skrev:
Lundgrens har dynobänk.Annars har jag för mig att nån firma uppåt insjön eller nått har bänk. Kommer inte ihåg vad dom heter.Själv tar jag nog dom extra milen till gruvans mc i Gävle..MjO skrev:2060973åhå, vem i Avesta bänkar ?
Ska beställa samma dämpare som dig så du får gärna berätta vilket munstycke som funkar bästMjO skrev:2060738Kanske ska göra det jag också, men tills vidare vill jag ju inte att den ska gå för snålt, och 170 med slipon verkar vara rätt okej enligt många.
Japp hade ett ART på min Blade!! Helnöjd!!Marals76 skrev:2060952Typiskt X-racing hade inget till yzf600r
Någon som har erfarenhet samt bild på slipon http://www.checkray.se ?
haha!!MjO skrev:2064554Haha, vad blev det för bestyckning nu då?
Jag ringde och beställde lite fler munstycken idag, så jag har från 168 till 185 i alla fall Hinner jag få dem innan helgen så åker allt på.
MjO skrev:2056429Satt och läste lite på ThumperTalk igår och där var det en snubbe som sa att man hade 160 original och 165 med "eftermarknadsdämpare" som var mer öppen. Svårt val
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |