x3mseller

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Ort
järna
Hoj
MT09 -17
:huvet Hur i helv-e får man kontakt m sharkspeed.x3mseller??Jag har i en veckas tid mailat dels till deras hemsida,dels skickat ett antal mail fr min egen adress.info@x3mseller.com alt.www.x3mseller.com är dom adresser jag provat.Är intresserad av dels ett par brallor dels ett par stövlar.Börjar tröttna snart o vänder mig till ngt annat företag!
Nå`n annan som handlat?Kanske jag har fel adress?:huvet :huvet :huvet
holm
 

TWINFIGHTER

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2007
Ort
aneby
Hoj
-97 suzuki tl 1000s
har du testat telefonen har inte heller fått tag i dem via mail men tele inga problem :tummenupp
 

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Ort
järna
Hoj
MT09 -17
:gnissla
har du testat telefonen har inte heller fått tag i dem via mail men tele inga problem :tummenupp


jojag ringde förra veckan mobilt på 0313131300 .tid 12-15.efter en halvtimme var jag tvungen att lägga på,mitt företag ogillar att man använder telefonen privat:yoparty .telefonrösten sa att jag var först i kön,tack för du väntar...
chansade o ringde i kväll(dom har inte kvällsöppet)TROT ELLER EJ en telefonröst svarar DU ÄR NU FÖRST I KÖN,TACK FÖR DU VÄNTAR...
Inte konstigt att man börjar tvivla,törs man handla där.Möjligen emot efterkrav:gnissla :gnissla :gnissla

holm
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ingen anning, jag har bara köpt handskar av dom o de va service.
hitta bara blå på sidan men ville ha svarta.. dom ringde upp för dom blå va slut men svarta hade dom minsan.. sen stog vi i nåra min o diskutera storlekar o de vart ändrat. dom som dök upp va perfekt..
 

xrperra

ståckholmsjävel
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Hufvudstaden
Hoj
Japanskt o Amerikanskt
Beställde brallor för några veckor sen via deras hemsida
och det gick smidigt.Beställde en söndag o paketet fanns att
hämta på mitt postkontor på tisdan,snabba ryck:tummenupp
 

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Ort
järna
Hoj
MT09 -17
Beställde brallor för några veckor sen via deras hemsida
och det gick smidigt.Beställde en söndag o paketet fanns att
hämta på mitt postkontor på tisdan,snabba ryck:tummenupp

Såg att du beställde brallor,stämde dom med dina mått?Är lite orolig att beställa via postorder,går ju inte att prova.:va
Är intresserad av Resque skin leather,nån kombination av allväders- och skinn,nån som vet
holm
 

sovasked

Det är aldrig försent att ge upp!!!!!
Gick med
21 Nov 2007
Ort
Nora
Hoj
-97, triumph, t595
jag satt med i tlf kö hur länge som helst... slutade med att jga hamnade på lagret för deras server var nere....
men sen gick det fort:)
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
tråkigt att höra har beställt grejor jacka byxor kanonnöjd till helrättpris:tummenupp fick grejorna efter bara 4 dagar skitnöjd men vet ej inget om kontakt med dom .beställde prylar fick mejl om beställning direkt sen gick allt kanonfort:) verkar vara ett bra företag med bra grejor till rätt pris .sökt länge o mycket o hitttade dit p.g.a av pris :tuttar
 

xrperra

ståckholmsjävel
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Hufvudstaden
Hoj
Japanskt o Amerikanskt
Såg att du beställde brallor,stämde dom med dina mått?Är lite orolig att beställa via postorder,går ju inte att prova.:va
Är intresserad av Resque skin leather,nån kombination av allväders- och skinn,nån som vet
holm

Köpte just dom byxorna och dom passade bra och verkar vara
av helt ok kvalitet.

180 lång o 70 kg,beställde small o dom passade bra,har 48 i
skinnställ(kanske ger nån ledtråd i storlek)
 

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Ort
järna
Hoj
MT09 -17
x3m

Köpte just dom byxorna och dom passade bra och verkar vara
av helt ok kvalitet.

180 lång o 70 kg,beställde small o dom passade bra,har 48 i
skinnställ(kanske ger nån ledtråd i storlek)

Själv är jag endast 170 lång m en vikt på 65 kg o tänkte mig small.Funderar om benen blir för långa...:va Har själv 48-50 i vanlig "civil" storlek.Har ju ganska nära till marken...:rolleyes:

holm
 

nacka_

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2008
Ort
gefle
Hoj
XTZ 750
Jag har också mailat företaget ett par gånger nu då jag är intresserad av ett av deras paket-erbjudanden... men jag får inget svar av dom... hopp löst =( har dock inte testat telefon, men jag har läst i en del trådar att dom är svåra att få tag på den vägen
 

Empa123

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2008
Ort
SKellefteå
Hoj
1992,Gsxr, Suzuki
jag har beställt därifrån då jag tog kortet... kom inte ihåg leverans tid men ca 2-5 dar.. och det funka UTMÄRKT! Har bara bra att säga om dom, Nu har jag inte kontaktat dom på mail..(service) och liknande.. så det vet jag inget om annars så säger jag bara KÖR PÅ!
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Kawasaki KLX650C
Har köpt skyddsjacka, stövlar och byxor av dom. Allt har gått sönder inom loppet av ett par månader...
 

sannybo

Medlem
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Alingsås
Hoj
2020 Honda Africa Twin Adventure, 2000 vfr800
Jag mailade dom nu i eftermiddags och undrade om jag kunde komma till dom och handla direkt på plats för jag vill gärna prova kläder innan jag handlar.
Fick svar inom en halvtimme att jag var välkommen upp och köpa grejerna på plats.
Det tycker jag var snabbt och bra av dom.
 

coda

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2007
Ort
Haninge
Hoj
2014 Bandit 1250
Såg att du beställde brallor,stämde dom med dina mått?Är lite orolig att beställa via postorder,går ju inte att prova.:va
Är intresserad av Resque skin leather,nån kombination av allväders- och skinn,nån som vet
holm


Gör det inte!!!
Brallorna ska vara gjorda av Dupont cordura men det är dom inte(är gjorda av asian cordura- det känns tryggt va? ;-) ) och skinnet är lövtunt. Klotar du i dom brallorna är det bara slamsor kvar av dig. Kundtjänst är omöjliga att få tag i. Har testat att både maila och ringa... du är först i kön, tack för att du väntar!!!! Kan ge mig fan på att det inte finns någon som svarar överhuvudtaget.
Har en faktura som jag försöker bestrida men det är fan helt omöjligt att få tag i någon på det där jävla bluff-företaget.
 

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
Jag har beställt ställ ifrån dom men dom sa via tlf att det skulle passa osv..sedan när paketet var himma och testade så visade sig att det inte passade så jag fick vänta nån vecka men annars så har det inte varit nåt problem alls!
 

Jompelito

Livet leker...
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Uppsala
Hoj
ZX9R Ninja -98
Beställde jacka där, den jag beställde fanns inte i lager så det var en trevlig tjej som ringde upp. Tog då en annan & hade den hemma inom ett par dagar. Byxor & handskar däremot skulle skickas direkt från fabriken.. Det skulle ta ca 2 veckor. Beställde på nätet, det verkade vara det smidigaste:)

Nån som har fått det skickat till sig från fabriken, hur lång tid tog det i så fall??

För övrigt känns jackan helt ok & sitter bra på mig..
 
Last edited:

erst

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Oslo
Hoj
Mmm!
Bestællde skyddsjacka hos dem førra våren, funkade fint tog 4 dagar tror jag eller liknande. Att denna skyddsjacka sen inte var varken den snyggaste eller mest hållbara ær ju en annan sak, men vad kan førvænta sig av skitmærken till låga priser? :tungan

Vet inte om jag tillførde så mycket nu, men men...
 

Jompelito

Livet leker...
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Uppsala
Hoj
ZX9R Ninja -98
Att man aldrig lär sig.. Dumsnål som man är.. Billigt skit är alltid skit:huvet Köpte ju Skinnjacka & braller. Nu har typ alla blixtlås gått sönder, & sömmen i grenen håller nog inte så länge till den heller.. Skickar tillbaka skiten när jag orkar, det verkar ju inte vara det lättaste efter vad man har läst här:mad:

Va i alla fall på Lelles idag & köpte ett Dainese ställ, tänkte först köpa ett för 5000, men då detta var slut i min storlek fick jag ett annat till samma pris:) Riktigt sköna där måste jag säga.. Får hoppas det håller bättre..

Nu har man i alla fall lärt sig ännu en gång att det inte lönar sig att va snål..
 

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Kan bara hålla med,
köpte ett allvädersställ f& stövlar rån X3M i höstas och det funkade skitfint när det var uppehåll. Varmt och bekvämt. :tummenupp

Nu efter en månad har blixtlåset i armarna gått, sulan på stövlarna har börjat släppa från lädret och det värsta av allt, den garanterat helt vattentäta stället var inte vattentätt... Blev blöt i 20 min körning i regn. På magen, vid armvecken samt vid armmuddarna. Plånbok och mobiltelefon som låg i innerficka respektive sidoficka fick sig också en rejäl rotblöta. :kulspruta

Jag har läst tidigare inlägg om X3M´s dåliga kvalité och tänkte att dom killarna har väl bara haft otur. Nu vet jag att det inte var otur, köper ingenting mer från den leverantören!

Skiten åker tillbaks så fort jag ställt av hojen sen ska jag ut på rea!:gnissla

Hoppas det spöregnar när jag ska hem från jobbet....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top