Josafan
Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Är på väg att sälja en pryl som jag inte längre har användning för, en Hercules Dj Console. Skit samma vad jag skall bli av med, MEN, jag funderar på att köpa konsol från pengarna. Alltså, det skall inhandlas antingen ps2 elle xbox? Men vilken skall jag ha?
Ps2:
Fördelar: Alla polare har det(många spel därigenom), snygg maskin, jag gillar kontrollerna, en ren spelmaskin
Nackdel: Svår att chippa(för det skall det garanterat), sämre grafik än xbox
Xbox:
Fördel: Bra grafik, enkelt att chippa, bra multimediamaskin, tyst, möjlighet att slänga in mer hdd
Nackdel: Feta kontroller, stor, ful som stryk osv...
Notera att den skall kopplas nuvarande till min Sanyo 14" från -92 så det får man ha i åtanke. Oavsett vilken så skall jag chippa, för jag har inte råd med spel osv.
Sökte tidigare men hittade inget. Ge mig nu lite tips o argument. De kostar exakt lika mkt på diverse handlar.
Ps2:
Fördelar: Alla polare har det(många spel därigenom), snygg maskin, jag gillar kontrollerna, en ren spelmaskin
Nackdel: Svår att chippa(för det skall det garanterat), sämre grafik än xbox
Xbox:
Fördel: Bra grafik, enkelt att chippa, bra multimediamaskin, tyst, möjlighet att slänga in mer hdd
Nackdel: Feta kontroller, stor, ful som stryk osv...
Notera att den skall kopplas nuvarande till min Sanyo 14" från -92 så det får man ha i åtanke. Oavsett vilken så skall jag chippa, för jag har inte råd med spel osv.
Sökte tidigare men hittade inget. Ge mig nu lite tips o argument. De kostar exakt lika mkt på diverse handlar.