John skrev:PS2 har skönaste spelen. ....... GT4
Josafan skrev:Ps2:
Nackdel: Svår att chippa(för det skall det garanterat), sämre grafik än xbox
Josafan skrev:Xbox:
Fördel: tyst, möjlighet att slänga in mer hdd
tobbeviking skrev:Josafan, litar du inte på mig!
//Tobbe
Josafan skrev:Amen, joooooeee, det är bara det att jag är extremt velig...
Experiment 626 skrev:Köp båda två
PS2 1290:- På Power, inklusive frakt
XBOX 1290:- På OnOff inklusive frakt
Allt enligt Pricerunner
abstruse skrev:Kan man koppla upp PS2:an mot sin PC och direkt FTP:a upp mediafiler (musik och film) för att sedan höra/se dessa direkt på sin stereo/TV från spelkonsollen?
Josafan skrev:men däremot är jag väldigt såld på alla Gran Turismo spelen... gillar dom skarpt. Har tidigare varit såld på ett gött ps1-spel, wipeout, jävligt skön känsla.
honkiie skrev:Eftersom att du skriver här så misstänker jag att du redan har en dator så varför skulle man vilja göra det ens?
Dessutom är det Linux det handlar om. Vilket inte direkt är lika lättrattat som Microsofts produkter. Men för den som kan Linux och kan programmera så har det väldigt stora möjligheter. Som exempel kan det nämnas att det numera finns folk som experimenterar med Linux i mobiltelefoner och handdatorer, och sedan ett par år finns det även en satellitmottagare med inbyggt Linux och en 80Gb hårddisk.abstruse skrev:Edit: Såg din länk och att det även går att koppla upp mot hårddisk. Det är relativt jämt skägg då, frånsett den grafiska biten. D.S.
Edit igen: Citerar från din länk: "Dessutom finns inget stöd för att använda hårddisken med PlayStation 2-spel", tolkar detta som att man vare sig kan köra spelen från hårddisk eller se på DVD-film från hårddisken (i konsolläge), då är den ju inte upp till par, gentemot Xboxen på detta område.
Mech skrev:Ja, en poler har nyss införskaffat sig ett Xbox och det är såå grymt eftersom att han har 2000 neslir och sen emulatorer till resten... Grymt grymt...
Josafan skrev:Hehe, kan tänka att du inte gillar tanken med att xbox:en egengtligen bygger på en dator. Har en polare som också är väldigt "old schoo", tv-spel är tv-spel. Dator är ngt annat....
Experiment 626 skrev:Nesspel och dylikt kan man lika gärna ha på datorn. Köp en handkontroll till den så går det lika bra som på XBOX:en.
Absolut. Men om du ska till stugan eller fjällen eller var som helst så kan du ta med dig 18 konsoller på resan + Allt annat du vill... Och du slipper ta med dig dataskärm, data, etc
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|