Last edited:
XENOMORF skrev:ÅÅÅÅhhhhhh va fint!!!
Det är trevligt med kunnigt folk som inser vilka personer som är viktiga i samhället.....
Nu måste man ju bara gasa lite mer käns det som, ingen press alls...
Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.
XENOMORF skrev:Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.
Jag skiter i vad det står. Det är ju en T-shirt från "XENOMORF" iaf.McB skrev:Det beror på ifall det står "suporter of" eller "supporter of" på tröjan.
Macho Woman skrev:Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp. Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt.
Basse_mollberg skrev:åhhh, en t-shirt. Det vore trevligt.. Fast jag är SWT-R Fürsten. Men det är ok va
McB skrev:Det beror på ifall det står "suporter of" eller "supporter of" på tröjan.
Macho Woman skrev:Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp. Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt.
Jag vill ha en Large...XENOMORF skrev:Nja.....
Då får du pröjsa för den he he....
nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din!
XENOMORF skrev:Nja.....
nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din!
XENOMORF skrev:Nja.....
Cagiva_Mito skrev:det är ju jag som är Xeno jag måste ha en tröja
pris, plats, tid?
XENOMORF skrev:Depån Anderstorp denna helg eller Knutstorp nästa....
Jag bjussar på T-shirten!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |