Xeno och No1 har fått nya fans

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
ÅÅÅÅhhhhhh va fint!!!

Det är trevligt med kunnigt folk som inser vilka personer som är viktiga i samhället..... :D

Nu måste man ju bara gasa lite mer käns det som, ingen press alls... :rolleyes:

Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.

:squid

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
XENOMORF skrev:
ÅÅÅÅhhhhhh va fint!!!

Det är trevligt med kunnigt folk som inser vilka personer som är viktiga i samhället..... :D

Nu måste man ju bara gasa lite mer käns det som, ingen press alls... :rolleyes:

Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.

:squid

åhhh, en t-shirt. Det vore trevligt.. Fast jag är SWT-R Fürsten. Men det är ok va :D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
XENOMORF skrev:

Det beror på ifall det står "suporter of" eller "supporter of" på tröjan. :7peta

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp. :gråta Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt. :hej

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
Macho Woman skrev:
Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp. :gråta Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt. :hej

Omg. Det här är äckta Kärlek. Iaf. För Macho Woman :D :D

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Basse_mollberg skrev:
åhhh, en t-shirt. Det vore trevligt.. Fast jag är SWT-R Fürsten. Men det är ok va :D

Nja.....

Då får du pröjsa för den he he....

nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din! :tummenupp

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:

Come and get it!

Fast jag är inte på banan igen förrän på lördag...... :hej

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
XENOMORF skrev:
Nja.....

nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din! :tummenupp
Jag vill ha en Large...
Elefantarsle ggr 3 :whip Jag tar med din film och sen kan vi mysa lite du å jag :whip

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
XENOMORF skrev:
Nja.....

Hehe, grymt. Fast det är klart jag betalar. Emn vad står det på den da ?

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
XENOMORF skrev:
Nja.....

det är ju jag som är Xeno :D jag måste ha en tröja :öl
pris, plats, tid?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...